Camping L' Europe

29 reviews over Camping L' Europe in het Nederlands

Nooit meer

rb
5-9-2010

De camping is de 4 sterren niet waard. Geboekt via TO, echter nooit iemand aanwezig. Als je een pizza of patat wilde afhalen, bleek dat je dit een of twee dagen van te voren moest bestellen, één bestelling per kwartier. Tussen de middag was de helft niet te krijgen in het restaurant. Camping wordt gedraaid door een aantal pubers. Doen geen moeite om iets uit te leggen of op te lossen. Chalet was erg smerig, bedden slecht. Chalet niet geschikt voor de daar voorkomende nacht temperaturen.

Nooit meer

JP
26-8-2010

Wat een drama, deze camping. Vier sterren, hahaha, laat me niet lachen. Camping werd geleid door een stel pubers, baas was er wel eens, stond te pronken met zijn ordinaire witte slee. Sprak geen Engels en was onvriendelijk. Ik had echt het idee dat ze dachten dat we blij mochten zijn dat we op de camping mochten verblijven. De supermarkt was net een srv-wagen uit Polen in 1975 en het restaurant was echt te zielig voor woorden. Het zwembad was veel te klein, hoe durven ze dit in godsnaam een zwemparadijs te noemen. Een chagerijnige puber die fungeerde als badjuffrouw snauwde de hele dag kinderen af. belachelijk. In de nacht had je drie dekens nodig om warm te blijven, tot 24.00 bonkende muziek van diezelfde pubers die de toko runden. Bedden waren net pallets, goed voor chronische rugklachten en veel te klein voor lange Nederlandse lijven. Murol is een nietszeggende grijs dorp met veel leegstand en totaal geen sfeer. Ga hier niet naar toe, vooral niet met kleine kinderen, Je wordt gek!

prima camping

Harry
18-8-2010

Is inderdaad frans georiënteerde camping. Netjes onderhouden en schoon. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Ook onze stacaravan was prima in orde. 's-nachts behoorlijk koud vanwege de hoge ligging. Zwembad niet supergroot maar wél schoon en leuke glijbaan met landing in apart bad. Murol is knus dorp met leuke winkels op loopafstand. Prachtige omgeving met voor elk wat wils.

D-reizen

Eenvoudige camping in mooie omgeving

Fam. Nel
8-8-2010

Deze camping geboekt via een touroperator op basis informatie in vakantiegids. Meer een camping voor Fransen. Beperkt aantal (jonge) medewerkers sprak Engels. De animatie voor onze jongste kinderen was daardoor niet bruikbaar. Restaurant is sfeerloos, keuze zeer beperkt. Winkeltje is voor brood en enkele noodzakelijke dingen, stelt niets voor. 2 Buurtsupers op 15 min. lopen, grote super op 15 min. rijden. Stacaravan was redelijk netjes. Bedden waren erg hard. Plaats niet al te groot. Zwembad is veel te klein gelet op aantal plaatsen op de camping en liep daardoor bij mooi weer snel vol. Buiten het animatieprogramma, vnl. sportspellen, is er op deze camping niet veel te beleven. Avondprogramma was ook zeer beperkt. De omgeving heeft gelukkig veel te bieden: Klimmen in St. Nectaire, bergtoppen in Sancy, Lac Pavin, Lac Chambon, markten in de buurt, etc.

Deze camping is toch geen aanrader vanwege de beperkte voorzieningen op de camping zelf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Dramatisch

Jeroen
7-8-2010

Hadden voor 2 weken geboekt maar na 1 week werkelijk weggevlucht.

Van de 4 sterren mogen ze er 3 afhalen. Het sanitair was smerig en de schoonmakers lui. Er was geeneens WC PAPIER op het toilet (VOOR EEN 4 STERREN CAMPING!!!!). Het zwembad was te klein, het voetbalveld was een knollentuin en de tennisbaan stond onder het onkruid. De hele camping werd geleid door een stelletje jongeren en het winkeltje bij de camping was een beetje 'oostblokachtig', je moest achter de toonbank blijven staan en aanwijzen wat je wou hebben. De medewerkers raceden ook nog eens voor de lol met een golfkarretje over de camping heen (Golfkarretjes bedoeld om mensen hun plek te wijzen op de camping).

Oftewel de camping was dramatisch en stond alleen in het teken van geld verdienen.

Geen klantvriendelijkheid te bekennen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Niet 4 sterren waardig ...

Bart
22-5-2009

Receptie wat afstandelijk, zwembad erg klein en koud, winkeltje camping heeft nauwelijks iets, gelukkig aardig dorpje op 10 min. lopen met lekkere bakker en meerdere winkeltjes.

Omgeving met heerlijk meer in de buurt is mooi, maar alleen per auto bereikbaar.Voetbalveld naast de camping leuk voor oudere kinderen.

Algemeen voldoende, niet meer- en niet minder.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

2008

heel erg goed

fleur
21-8-2008

Een hele goed camping het animatieteam held de kinderen heel erg goed bezig

Gereisd familie in augustus 2008
2007

zijn na twee dagen snel weggegaan

huyps
17-7-2007

zijn na twee dagen snel weggegaan. smerig sanitair begrijp niet dat deze camping 4 sterren heeft. zelfs het personeel sprak er schande van maar waren bang voor de eigenaar en zijn vrouw.

Gereisd familie in juli 2007
2006

Wij verbleven in een mobile home

fam. lindstrom
26-8-2006

Wij verbleven in een mobile home. Keurig ingericht en erg schoon. Geen gebruik hoeven te maken van het sanitair op de camping. We zagen wel dat er een paar keer per dag werd schoongemaakt. Heel storend dat er bijna niemand engels sprak. In de winkel kon je je nog wel redden. Maar dat er niemand engels sprak in de receptie vind ik kwalijk.

Gereisd anders in augustus 2006

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Europe in Murol (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.