Camping L' Europe

3 reviews over Camping L' Europe in het Nederlands

Netjes

Ronald,
30-7-2018

Mooi plekje caravan onder de bomen.

Werd genoeg georganiseerd!

Jammer laatste dag 09.00 uur afgesproken voor check, zelf naar receptie geweest om te vertellen dat er nog niemand is geweest

Gereisd anders in juli 2018

Peuterbad is niet verwarmd en de bodem loopt schuin, voor

Gabor VAN DEN BERG,
8-8-2017

Peuterbad is niet verwarmd en de bodem loopt schuin, minder geschikt voor de allerkleinsten.

Gereisd anders in augustus 2017

2006

Wij verbleven in een mobile home

fam. lindstrom
26-8-2006

Wij verbleven in een mobile home. Keurig ingericht en erg schoon. Geen gebruik hoeven te maken van het sanitair op de camping. We zagen wel dat er een paar keer per dag werd schoongemaakt. Heel storend dat er bijna niemand engels sprak. In de winkel kon je je nog wel redden. Maar dat er niemand engels sprak in de receptie vind ik kwalijk.

Gereisd anders in augustus 2006

We hebben een aantal aanbieders voor L' Europe voor je op een rij gezet:

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Europe in Murol (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.