Camping L' Europe

Camping L' Europe
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor L' Europe voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Camping L' Europe in het Nederlands

Gezellige kleine Franse camping

Linda
14-8-2016

Gezellige verzorgde kleine camping voor gezinnen met jonge kinderen, wij zaten in een MH welke heel netjes was en vrij nieuw. Zwembad is niet al te groot maar wel groot genoeg voor het aantal mensen en er is altijd wel een bedje vrij, water is ook van een heerlijke temperatuur. Personeel erg vriendelijk en spreken ook Engels. Afhaal pizza`s zijn heerlijk en ook het kleine winkeltje heeft genoeg om nog even de vergeten spullen te halen. Leuke activiteiten voor de kinderen en zelfs de bingo avond werd op ons verzoek ook in het Engels gedaan! Speeltuintje is erg leuk en goed verzorgd! Wij waren een van de weinige Nederlanders en er waren een verdwaalde Belg en Engelsman verder alleen Fransen. Sfeer is erg gezellig en gemoedelijk. De wifi is in de ontmoetings- ruimte bij het zwembad en deze is prima maar af en toe even geen bereik.....2 Supermarkten zijn op loopafstand en de hele dag open, dorpje zelf is klein maar leuke sfeer, er zijn een paar restaurantjes, een pizzeria, crêperie en een supermarktje.

Elke week een druk bezochte markt. Mooie omgeving voor leuke uitstapjes en het meer is ook te lopen (15 min.)maar heeft wel een aardige klim.....waar een leuk strandje bij is en restaurants. Hier zijn waterfietsen te huur en er zijn mooie wandelroutes.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben ons die 14 dagen net verveeld. Het weer was wat afwisselend en s`avonds koelt het aardig af maar daar waren we op voorbereid....

Gereisd met partner in augustus 2016

positieve ervaring in 2012

david maricou
3-8-2012

met een klein hartje na het lezen van de oudere reacties vertrokken maar

meteen na aankomst gerustgesteld . deze camping is veel meer waard dan het gemiddelde van 6.1. Het sanitair is volledig vernieuwd en 3 maal per dag gereinigd tenzij het regent dan 4 maal daags.

zwembad met bewaking iedere dag reinigen en afdekken met zeil s nachts wat lekkere warme temperatuur garandeerd.

ok de animatie is in het frans maar je bent dan ook in frankrijk ze doen wel hun uiterste best vele werknemers spreken Engels en frans.

In de kruidenierszaak is er iedere morgen vers stokbrood en koeken de overige producten kunnen in prijs wedijveren met de plaatselijke warenhuisjes.

Als je een kindvriendelijke , proper camping zoekt in een mooie omgeving dan durf ik zeker camping l europe aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in juli 2012

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Europe in Murol (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.