Camping L' Europe

Camping L' Europe
7,9

4 tips over Camping L' Europe

Bertus Koopmans, 23-11-2012

De bergen tot een hoogte van maximaal 1887 meter zijn er prachtig en een bezoek aan Super Besse en dat met de gondel naar boven voor een geweldige wandeling naar de 1887 meter hoge Puy de Sancy is een echte aanrader wat ons Friezen van het vlakken land betreft.

Maar ook ons bezoek aan de top van de Puy de Dome met uitzicht over de vulkanen zullen we niet snel vergeten en mag niet gemist worden.

Tevens moet u altijd een bezoekje brengen aan het stadje Mont Dore, zeker de moeite waard.

kitty_geurts, 13-8-2012

In het dorp zit een ambachtelijke bakker en een pizzeria waar brood en pizza superlekker zijn. Boodschappen kun je het beste doen in Besse, daar zit Simply Market, grote supermarkt met ongeveer NLse prijzen. Ernaast staat een discount tankstation.

Leuk voor kinderen van 5+ jaar: Vulcania.

p_v_gool1900, 7-8-2012

Lac du Chambon.

Chateau Murol, pittige wandeling maar de moeite waard.

Vulcania zeer mooi, alleen niet met het treintje gaan, je kan beter te voet gaan met begeleiding is verplicht met begeleiding,alles is Franstallige, behalve de film Engels ondertiteld).

We hebben een aantal aanbieders voor L' Europe voor je op een rij gezet:

Rombouts Jan, 3-7-2012

Murol is de moeite waard om te bezoeken. Tegenover het postkantoor is op een hoek een drank en eetgelegenheid. Heel vriendelijke mensen en heel goed verzorgd van eten. Ook het italiaanse restaurantje is er heel goed. Ook supervriendelijke mensen. Besse en super besse is niet heel ver en mooi om te zien. Mountainbike in de zomer en skieen in de winter.

Het marktje in Murol op donderdag denk ik is ook best leuk om over te wandelen. Wij hadden slecht weer maar toch blijven de mensen vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor L' Europe voor je op een rij gezet: