Camping L' Europe ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Bertus Koopmans

Keurige camping en prachtige omgeving

Bertus Koopmans,
23-11-2012

Camping L'Europe is een keurige camping en ons dan ook goed bevallen. Niet al te druk en ook weer niet heel erg rustig.

Onze kinderen 14 en 15 jaar hebben zich prima vermaakt in het zwembad (niet al te groot) of bij de Lac de Chambon op loopafstand.

Ook de tennisbaan en de tafeltennistafels zijn veelvudig gebruikt.

Wij weren ook erg ingenomen met onze (nog nieuwe) Bali stacaravan van touroperator, enig minpunt was dat net onze caravan de hele dag bijna in de schaduw stond. Het weer was overigens eind juli begin augustus 2012 in Murol uitstekend.

De camping zag er verder (voor Franse begrippen) goed uit en we hebben ons er dan ook prima vermaakt.

Wel zijn wij erg reislustig in de vakantie en zitten niet de hele dag op de camping. We hebben dan ook veel door de regio gereden en mooie plekken bezocht. Die zijn er voldoende rondom Murol.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012