Camping L' Europe ****

Review geschreven door kitty_geurts

Het is het net niet...

kitty_geurts,
13-8-2012

De omgeving is prachtig en er is ook genoeg te doen. De camping is niet super.. Het zwembad bv is te diep voor kinderen om in te spelen. (1.60 m diep). Daarom gaan ze in het badje waar de glijbaan in uitkomt spelen. Op mooie dagen is dat badje propvol met spelende kinderen en kan het net wat gevaarlijk zijn. De puber die toezicht houdt bij het zwembad is drukker met zich laten te versieren dan met toezicht houden. Personeel spreekt gebrekkig engels, doet wel erg hun best om je het naar de zin te maken. Animatie idd in het frans, maar we zijn dan ook in Frankrijk hè. Restaurant is om te huilen. De MH was redelijk schoon en ruim voldoende compleet. Bedden zijn keihard, wel voldoende dekens aanwezig. In MH is kachel aanwezig, deze kan wel fijn zijn ivm frisse avonden/ nachten. MHs staan dicht op elkaar, erg weinig privacy, je kijkt bij elkaar de slaapkamer en/ of woonkamer in!! Kortom, niet heel slecht, maar het is het net niet. Wij gaan er niet meer naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012