Camping L' Europe ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door p_v_gool1900

Nooit meer op deze camping

p_v_gool1900,
7-8-2012

Zeer mooie omgeving. Begrijp alleen niet dat een gerenomeerd bedrijf als touroperator deze camping durft te verhuren als een 4 sterren camping. mogelijkerwijs zijn ze er zelf nooit geweest en hebben ze deze camping ergens in een boek gevonden. Personeel spreek zeer gebrekkig Engels. Animatie alleen Franstallig. Levensmiddelen winkel stelt niets voor. alleen het broodnodige, leuk voor de aankomstdag daarna snel een bakker en suppermarkt in de buurt gezocht. MB niet echt zuiver, wel compleet genoeg. Er zijn geen lekkere luier stoelen aanwezig, alleen maar kuip stoeltjes. Als alles verhuurt is dan is het zwembad erg klein. Service is redelijk goed.

Meer ligt op een te grote afstand om dit te voet te doen als je van alles mee wil nemen. Mocht je je toch laten verleiden om naar deze streek te gaan, zoek dan aub een andere camping. Let op de avonden zijn erg koud. Maar de omgeving is echt prachtig.

Kort om te duur naar het gene wat je krijgt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012