Camping L' Europe ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door david maricou

positieve ervaring in 2012

david maricou,
3-8-2012

met een klein hartje na het lezen van de oudere reacties vertrokken maar

meteen na aankomst gerustgesteld . deze camping is veel meer waard dan het gemiddelde van 6.1. Het sanitair is volledig vernieuwd en 3 maal per dag gereinigd tenzij het regent dan 4 maal daags.

zwembad met bewaking iedere dag reinigen en afdekken met zeil s nachts wat lekkere warme temperatuur garandeerd.

ok de animatie is in het frans maar je bent dan ook in frankrijk ze doen wel hun uiterste best vele werknemers spreken Engels en frans.

In de kruidenierszaak is er iedere morgen vers stokbrood en koeken de overige producten kunnen in prijs wedijveren met de plaatselijke warenhuisjes.

Als je een kindvriendelijke , proper camping zoekt in een mooie omgeving dan durf ik zeker camping l europe aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in juli 2012