Camping L' Europe ****

Review geschreven door Familie weertz

Geen 4 sterrencamping

Familie weertz,
1-8-2011

Deze camping is zijn 4 sterren zeker niet waard. Wij hebben altijd op 4 sterrencampings gestaan en nog nooit zo bedrogen uitgekomen als nu. Naast gelegen camping La Ribeyre volstaat hiet wel voor. Er was geen fatsoenlijk animatieteam die ook maar een enkel woordje nederlands praatte (vind ik voor kinderen toch wel handig). Zwembad erg klein zonder toezicht (ja er liep wel een meisje maar die kletste meer dan dat ze oplette). Restaurant of ja afhaalbar kun je het beter noemen was niet altijd open. Wilde een keer frietjes halen maar dat ging niet want ze hadden ander eten op dat moment. Nou de frietjes om de hoek waren ook lekker en goedkoper. Staat van het sanitair is echt slecht. Geen toiletpapier aanwezig, wat je normaal mag verwachten van 4 sterren. De hele opzet was eigenlijk maar 2 sterren waard. De omgeving is schitterend, Murol en Besse meerdere malen bezocht. Je stapt in de middeleeuwen, echt mooi. Jammer dat we onze vakantie op deze camping moesten verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)