typisch Franse camping in een prachtige omgeving

Review geschreven door familie Vermeulen

typisch Franse camping in een prachtige omgeving

familie Vermeulen,
31-7-2011

Wij hadden hier voor een paar dagen een stacarvan gehuurd, die pico bello in orde was. De omgeving is schitterend. Lac Chambon is erg mooi en biedt prima recreatie mogelijkheden. Er is genoeg te doen in de omgeving voor jong en oud. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Op de camping was vers brood te koop. Een supermarkt is op 5 minuten loopafstand van de camping. De camping is typisch Frans. Het klopt dat de animatie in het Frans was, maar ja je bent per slot van rekening in Frankrijk en niet op een Nederlandse camping, dus ons deerde dat niet. Wij hebben genoten van ons verblijf

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011