Camping L' Europe ****

Review geschreven door Wendy

Zeker voor herhaling vatbaar

Wendy,
29-7-2011

Deze camping verdient zijn 4 sterren, ondanks het slechte weer gedurende de week 17/07/2011 - 24/07/2011 hadden we enorm spijt te moeten vertrekken. Meer dan voldoende animatie voor de kids (jong en oud), zwembad lekker verwarmd, zeer prachtige omgeving. Zeker een aanrader naar mensen met kinderen die graag een mooi stukje van Frankrijk willen ontdekken. De ligging is perfect zodat je de wagen amper nodig hebt. Er is een Winkel op wandelafstand en leuke marktjes in de buurt. Diegene die hiervoor maar een 2 geeft als beoordeling, zal op geen enkele camping tevreden zijn. De accomodaties waren dik in orde. Zelf de hond was er enorm op zijn gemak en welkom. Zelf bij slechter weer zit je hier goed.

Zeer vriendelijke personeel, en ja, het was in het Frans te doen: Je zit dan ook wel in Frankrijk eh! Wij waren eerlijk gezegd bang om te gaan na de slechte beoordelingen die mensen zetten. Onterecht. Dus mensen, gewoon gaan en u niet laten beinvloeden. Groeten, Ben, Wendy en Jens

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011