mooie camping, in een prachtige omgevong

Review geschreven door familie Verhulst

mooie camping, in een prachtige omgevong

familie Verhulst,
27-7-2011

we zijn net terug van 14 dagen op deze camping en we kunnen de voorgaande kritiek moeilijk plaatsen hoor. We stonden met onze caravan aan het uiteinde van de camping met volle zon tot de middag( als ze scheen tenminste). Het terrein was ruim, onze kinderen (11 en 15j)hadden genoeg aan het zwembad en bij regen aan de zaal met spelautomaten. Het brood en de koeken 's morgens waren erg lekker, ook de truffade door de camping georganiseerd was overheerlijk. Het sanitair werd 3 keer p/d gekuist maar als het regent, kan je dit moelijk helemaal proper houden. Het zou al helpen natuurlijk als bij het poetsen alles goed droog zou gemaakt worden. De animatie is meer gericht naar jonge kinderen en in het frans, maar als je een beetje moeite doet, lukt het ook om dit te volgen. De golfkarretjes racen graag over de camping, maar dat doen sommige mensen die daar verblijven ook terwijl er duidelijk staat dat je maar 15 mag. Zwembad was bewaakt en prachtige omgeving. Mensen waren wel vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011