Erg leuke en heerlijk rustige familiecamping

Review geschreven door Paul

Erg leuke en heerlijk rustige familiecamping

Paul,
6-8-2017

2 weken met tent gekampeerd en ontzettend leuke vakantie gehad. Het personeel was super aardig. Sanitair gloednieuw en schoon. Leuke activiteiten voor jonge kinderen, voor de wat oudere kinderen en volwassenen. In de avond ook leuke activiteiten maar tot max 23 uur. Daarna hoorde letterlijk niks meer. Dat vonden we erg fijn. Het kan in de avond wat kouder worden. Onze jongste dochter van 1 sliep (daardoor?) elke ochtend tot 08:30 uur uit :-).

Andere kampeerders waren aardig en vriendelijk. Weinig buitenlandse gasten. Kan lastig zijn voor de kinderen die geen Frans spreken hoewel het personeel altijd zal proberen Engels te spreken.

Deze camping en de regio kunnen we van harte aanbevelen.

Merci camping l'Europe pour les super vacances!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Volgende reviewVolgende