Camping L' Europe ****

Review geschreven door Linda

Gezellige kleine Franse camping

Linda,
14-8-2016

Gezellige verzorgde kleine camping voor gezinnen met jonge kinderen, wij zaten in een MH welke heel netjes was en vrij nieuw. Zwembad is niet al te groot maar wel groot genoeg voor het aantal mensen en er is altijd wel een bedje vrij, water is ook van een heerlijke temperatuur. Personeel erg vriendelijk en spreken ook Engels. Afhaal pizza`s zijn heerlijk en ook het kleine winkeltje heeft genoeg om nog even de vergeten spullen te halen. Leuke activiteiten voor de kinderen en zelfs de bingo avond werd op ons verzoek ook in het Engels gedaan! Speeltuintje is erg leuk en goed verzorgd! Wij waren een van de weinige Nederlanders en er waren een verdwaalde Belg en Engelsman verder alleen Fransen. Sfeer is erg gezellig en gemoedelijk. De wifi is in de ontmoetings- ruimte bij het zwembad en deze is prima maar af en toe even geen bereik.....2 Supermarkten zijn op loopafstand en de hele dag open, dorpje zelf is klein maar leuke sfeer, er zijn een paar restaurantjes, een pizzeria, crêperie en een supermarktje.

Elke week een druk bezochte markt. Mooie omgeving voor leuke uitstapjes en het meer is ook te lopen (15 min.)maar heeft wel een aardige klim.....waar een leuk strandje bij is en restaurants. Hier zijn waterfietsen te huur en er zijn mooie wandelroutes.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben ons die 14 dagen net verveeld. Het weer was wat afwisselend en s`avonds koelt het aardig af maar daar waren we op voorbereid....

Gereisd met partner in augustus 2016