Hotel De L'Univers

3 reviews over Hotel De L'Univers in het Nederlands

Met jonge kinderen

Piet
12-5-2015

Het is een prima hotel als je op doorreis bent van/naar zuid Europa. Het ligt midden in Montlucon, ca 15 minuten van de A71. Het hotel is een kleinschalig stadshotel met prima kamers, waaronder familiekamers. Het ligt tegenover het station, maar van de treinen hoor je niks. Met 5 minuten lopen kom je in de Middeleeuwse binnenstad, best aardig om eens rond te neuzen of een hapje te eten. Let op: in de directe omgeving van het hotel is het betaald parkeren van ma-za tot 19:00 uur, eerste 20 minuten gratis. Ca 200 meter verderop is het parkeren echter gratis. Kamers zijn schoon en verzorgd, personeel is vrij betrokken. Ontbijt is niet indrukwekkend en aardig aan de prijs (€ 9,-). De kamerprijs is echter aantrekkelijk te noemen (ca € 70 voor familiekamer). Al met al een prima (overnachtings)hotel voor een prima prijs.

ernstsc
18-8-2012

Min of meer gedwongen om hier te slapen vanwege autopech. Zeer aardig personeel (of kwam dat na een dag te zijn afgesnauwd in een garage waar onze auto wordt gerepareerd). Kamer netjes, wel wat aan de krappe kant. Helaas geen airco, was erg benauwd binnen. Ontbijt voor Franse begrippen zeer royaal. Hotel biedt geendiner mogelijkheden aan. Wij hebbenzeer lekkergegeten bij het restaurant naas het hotel: the Scott Resto

Denise
3-6-2011

Wij hebben hier een nachtje geslapen onderweg naar het zuiden. De kamers waren niet bijzonder maar wel schoon maar wat wil je voor 60 euro. Vriendelijk personeel, engelssprekend, helaas geen eigen parking maar dat kon gratis voor de deur. De gehele 1e verdieping werd verbouwt maar hier hebben wij niks van gemerkt. Bij uitchecken vertelde ze dat de nieuwe kamers eruit komen te zien als de lobby die was al compleet vernieuwd. De nieuwe kamers zijn te boeken via de site van het hotel zelf. Ze zullen stunten met de oude kamers. Er van uitgaand dat alles gemoderniseerd gaat worden krijgt dit hotel een dikke 8!

We hebben een aantal aanbieders voor De L'Univers voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De L'Univers in Montlucon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De L'Univers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.