Reviews over Montlucon

Prima hotel

Piet,
    12-5-2015

Het is een prima hotel als je op doorreis bent van/naar zuid Europa. Het ligt midden in Montlucon, ca 15 minuten van de A71. Het hotel is een kleinschalig stadshotel met prima kamers, waaronder familiekamers. Het ligt tegenover het station, maar van de treinen hoor je niks. Met 5 minuten lopen kom je in de Middeleeuwse binnenstad, best aardig om eens rond te neuzen of een hapje te eten. Let op: in de directe omgeving van het hotel is het betaald parkeren van ma-za tot 19:00 uur, eerste 20 minuten gratis. Ca 200 meter verderop is het parkeren echter gratis. Kamers zijn schoon en verzorgd, personeel is vrij betrokken. Ontbijt is niet indrukwekkend en aardig aan de prijs (€ 9,-). De kamerprijs is echter aantrekkelijk te noemen (ca € 70 voor familiekamer). Al met al een prima (overnachtings)hotel voor een prima prijs.

matig

Erpee te Dee,
    9-5-2015

Het hotel ligt samen met 3 andere hotels rondom een stationsplein. Het is een gedateerd complex, gehorig en goed voor 1 zakelijke nacht of een doorgangsovernachting. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is alleen een ontbijtzaal; voor diner ligt op ong. 50 meter richting centrum een prima restaurantje. Hotelkamer heeft TV, helaas zonder de Ned. zender BVN., een koelkast en kluis aanwezig. In de toilet-badkamer ligt vloerbedekking (lijkt me niet erg hygienisch). Het bed met stevig matras was bedekt met laken en deken i.p.v. een dekbed. Op de hotelkamer uitstekend Wifi-contact. Het ontbijt was prima. Parkeren van de auto kan op eigen 's nachts afgesloten parkeerplaats achter het hotel; het hek gaat 's avonds rond 23.00 dicht en is 's morgens om 6.00 weer open.

Fantastische locatie om er even tussen uit te zijn

Carelsberg Danny & Myriam,
    24-5-2014

De B&B Les Chez is zeer mooi gelegen. Klantvriendelijk en zeer verzorgde kamers en keuken. Men wordt er elke ochtend en avond culinair verwend. De uitstappen liggen op redelijke afstand in een prachtige omgeving.

Prima hotel

ernstsc,
    18-8-2012

Min of meer gedwongen om hier te slapen vanwege autopech. Zeer aardig personeel (of kwam dat na een dag te zijn afgesnauwd in een garage waar onze auto wordt gerepareerd). Kamer netjes, wel wat aan de krappe kant. Helaas geen airco, was erg benauwd binnen. Ontbijt voor Franse begrippen zeer royaal. Hotel biedt geendiner mogelijkheden aan. Wij hebbenzeer lekkergegeten bij het restaurant naas het hotel: the Scott Resto

Prima doorreishotel langs de A71

cmkk,
    12-5-2012

Ingericht volgens formule Enzo Ferrari met veel details; zo stond er ook een oude Ferrari binnen! Vriendelijke en behulpzame uitbater. Kamer was schoon, netjes en met prima bedden en hoofdkussens. Wel een beetje krap maar wel een goede gezinskamer met 4 slaapplaatsen en prima douche. Nachtrust was prima maar er waren ook niet veel gasten. Ontbijtbuffet was niet superuitgebreid maar goed en voldoende: koffie, thee, broodjes, eitje, beleg, etc. en gratis voor de kinderen. Parkeerplaats is niet afgesloten. Restaurant met kortingsbon van Kyriad op 200m in het Campanile Hotel. 4 personen voor €85. Het ligt op een bedrijventerrein op best een eindje rijden van de snelweg (12 km?) maar het rijdt makkelijk aan.

Montlucon scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews