Vakantiehuis

19 reviews over Vakantiehuis DogsOnHoliday France in het Nederlands

nooit meer

fam van duren,
12-12-2018

Dit was een tegenvaller, zo vuil, veel kapot, onbeschofte eigenaars en van alle beloftes klopt niks. Hondenwandelingen duren 15 min., wij zijn niet mee gegaan en voor de rest hebben we hen niet meer gezien, de beloofde tuin is niet bij het huisje en de andere huisjes daar is gewoon wat draad rond een terrasje gespannen. Aan het meer achter hun huis moet je zeker de hond niet laten zwemmen, dat hebben de vissers echt niet graag. Een heel verouderde accomodatie, zijn prijs niet waard. Wij gaan in elk geval nooit meer terug.

Gereisd met partner in september 2017

Gewoon top!

Raoul Van den Heuvel,
19-9-2018

Twee heerlijke weken hier gehad met de hond. Fijne plek met veel rust, groen en sfeer. Ons huisje (Sioullet) was prima voor ons en een kleinere hond. De privé tuin was super, heerlijk ontbijten en dineren of gewoon lui in de hangmat liggen.

Speelterrein voor de hond was groot zat en de eigenaren zijn lieve mensen. Tevens is de broodservice smorgens top eveneens de rest van het aanbod.

Geen flauw idee waar de mindere reviews vandaan komen, maar we waren er niet bij. Wat ons betreft zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Super met honden!

Karin Knuijt,
31-7-2018

Echt super hier! Schitterende omgeving, ideaal voor een vakantie met honden. Eigenaren die altijd voor je klaarstaan met van alles en nog wat en altijd in voor een praatje.

Leuke rondleiding door de boerderij, Hans is een gezellige kletser.

Elke avond kun je lekker spelen met alle honden op het speelveldje. Diverse mogelijkheden in de omgeving om met de honden te zwemmen. Helaas was het deze week rond de 30° en te heet voor heel lange wandelingen.

Voor mijn (grote) 14jarige zoon niet echt veel te doen en helaas waren er nu geen leeftijdsgenoten maar Hans heeft hem overal bij betrokken: ze hebben het gras gemaaid (elektrisch), hout gekloofd, de graskantenmaaier gebruikt en samen met de tractor spullen vervoerd. Zo heeft mijn zoon zich toch prima vermaakt. Vanavond gezamenlijke barbeque (niet verplicht).

De honden voelden zich hier ook thuis en keken elke avond duidelijk uit naar het speeluurtje.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

ten zeerste af te raden

Fam Deurne,
27-7-2018

Extreem vuil huis ... de hygiëne is echt beneden alle peil

Resten van koffie/zout ... van vorige huurders liggen nog in de keuken

De beloofde tuin ligt niet aan het huisje en het tuinmeubilair was sinds vorige winter nooit meer gepoetst

Erg onvriendelijke mensen , op het arrogante af

Handdoekenpakket is af te raden ... ze zijn oud en voelen aan als bordkarton ... en ze worden gewoon voor het huis op de grond gedeponeerd

Waterkoker en koffie-apparaat waren extreem vuil met water van de vorige huurders nog in

Elektrische leidingen hangen open en bloot in de hal

Gratis wifi is niet beschikbaar

Veel vliegen

Hier boeken is weggegooid geld

Gereisd met partner in juni 2018

nooit meer, zelfs niet gratis

thierry,
17-7-2018

vuil, onvriendelijk en absoluut niet wat er beloofd was, foto's op de website zijn van 10 jaar geleden.....

Gereisd met partner in september 2017

De eigenaren spreken Frans en Nederlands. 2 Gites zijn aangepast voor mindervaliden. Meerdere honden zijn toegestaan.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie locatie

Teun van Daatselaar
3-7-2016

Mooie locatie met goede aanpassingen voor gehandicapten. Ook erg gezellig en lekker eten.

Gereisd met partner in januari 2016

Dinja
15-9-2015

Mooi gelegen, fijnebaccomodatie. Mooie natuur. Centraal van leuke bezienswaardigheden. Super hondvriendelijk. Wij hebben genoten. Aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2015

Gereisd alleenreizend in mei 2013

Mooie wandel omgeving

maaike
21-3-2013

Ben hier in het najaar geweest en ga van het voorjaar weer terug, Het weer zat helaas niet mee, best wel koud af en toe. Hopelijk in het voorjaar beter weer. Mooie omgeving met veel wandel routes, Veel kastelen, is wel een stukje rijden, maar dan zie wel wat. Naar vichy geweest, grappige oude stad.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis DogsOnHoliday France in Montaigut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis DogsOnHoliday France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.