Vakantiehuis DogsOnHoliday France - Gîte Sioullet

Meer vakantiehuis info

11 reviews over Vakantiehuis DogsOnHoliday France - Gîte Sioullet

• 9Ramonda en Freddy05-07-2019

Geweldig!!

Een warm welkom door de eigenaren, een schoon en prettig verblijf. Onze gite, SIOULLE, heeft een tuin met grote boom die voor veel schaduw zorgt. Tijdens onze 2 weken verblijf 1 volle week een hittegolf gehad (rond de 40 graden). Blij met de dikke muren vd gite en ons tuintje. Genoten van de table d'hote en het stokbroodje in de ochtend. Voldoende wandelmogelijkheden in de omgeving. Een aantal te voet, sommigen op een paar km afstand met de auto. Vele waterplassen in de buurt waar de honden in een aantal prima kunnen en mogen zwemmen. Prachtige natuur, weidse uitzichten, vriendelijke bewoners. Hans en Anda zijn begaan met de klant en doen er alles aan je verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. Ze staan open voor een kritische blik en bezitten een flinke dosis humor. Voor ons met onze honden, die er ECHT welkom zijn, een heel fijne locatie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
      1fam van duren12-12-2018

nooit meer

Dit was een tegenvaller, zo vuil, veel kapot, onbeschofte eigenaars en van alle beloftes klopt niks. Hondenwandelingen duren 15 min., wij zijn niet mee gegaan en voor de rest hebben we hen niet meer gezien, de beloofde tuin is niet bij het huisje en de andere huisjes daar is gewoon wat draad rond een terrasje gespannen. Aan het meer achter hun huis moet je zeker de hond niet laten zwemmen, dat hebben de vissers echt niet graag. Een heel verouderde accomodatie, zijn prijs niet waard. Wij gaan in elk geval nooit meer terug.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Raoul Van den Heuvel19-09-2018

Gewoon top!

Twee heerlijke weken hier gehad met de hond. Fijne plek met veel rust, groen en sfeer. Ons huisje (Sioullet) was prima voor ons en een kleinere hond. De privé tuin was super, heerlijk ontbijten en dineren of gewoon lui in de hangmat liggen. Speelterrein voor de hond was groot zat en de eigenaren zijn lieve mensen. Tevens is de broodservice smorgens top eveneens de rest van het aanbod. Geen flauw idee waar de mindere reviews vandaan komen, maar we waren er niet bij. Wat ons betreft zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Rein10-07-2016

Diverse malen geweest. Met meerdere honden. TOP.

De eigenaren spreken Frans en Nederlands. 2 Gites zijn aangepast voor mindervaliden. Meerdere honden zijn toegestaan.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8maaike21-03-2013

Mooie wandel omgeving

Ben hier in het najaar geweest en ga van het voorjaar weer terug, Het weer zat helaas niet mee, best wel koud af en toe. Hopelijk in het voorjaar beter weer. Mooie omgeving met veel wandel routes, Veel kastelen, is wel een stukje rijden, maar dan zie wel wat. Naar vichy geweest, grappige oude stad.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Jules en Anja17-07-2012

Gewoon heerlijk

Wij zijn pas terug van les gicons en zou dit adres aan elke hondenliefhebber aanraden. Wandelen rond het meer of wat verder in de buurt, je hoeft maar een tip voor een uitstap te vragen en Hans en Anda helpen je iedere keer met de glimlach op weg. We zijn zelfs nog enkele dagen langer gebleven dan voorzien was, net omdat het hier ze genieten was.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Maria14-02-2010

We komen terug!

Wij zijn in augustus 2009 geweest, terwijl Les Gicons nog in opbouw was. Ondanks dat hebben we een heerlijke vakantie gehad. We komen dan ook dit jaar zeker terug om de vorderingen te zien. De gites zijn mooi, heel ruim en ook voor minder validen van alle gemakken voorzien. Prachtige omgeving, veel te zien en te doen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8annaproost13-02-2010

super plek om te ontdekken

ruime rolstoel toegankelijke gites, diverse hulpmiddelen aanwezig, goede bedden honden gratis mee, met mogelijkheid voor dagopvang prachtige natuur, veel wandelingen

Gereisd met partner in januari 2010

• 9P Jonkhart08-02-2010

Fantastische wandelvakantie

Les Gicons is ons uitstekend bevallen. Een prachtige omgeving om te wandelen samen met onze hond Pica. De appartementen zijn erg ruim en schoon met een mooi uitzicht op het Franse platteland. We hebben ook erg lekker gegeten in het dorp. De lokale pizzaria maakt erg goede pizza met mooie dunne bodem. Kort om een vakantie om nooit meer te vergeten, we gaan er zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2009

0 tips over Vakantiehuis DogsOnHoliday France - Gîte Sioullet

0 vragen over Vakantiehuis DogsOnHoliday France - Gîte Sioullet

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis DogsOnHoliday France - Gîte Sioullet