Montaigut

Reviews over Montaigut

Gewoon top!

Raoul Van den Heuvel,
    19-9-2018

Twee heerlijke weken hier gehad met de hond. Fijne plek met veel rust, groen en sfeer. Ons huisje (Sioullet) was prima voor ons en een kleinere hond. De privé tuin was super, heerlijk ontbijten en dineren of gewoon lui in de hangmat liggen.

Speelterrein voor de hond was groot zat en de eigenaren zijn lieve mensen. Tevens is de broodservice smorgens top eveneens de rest van het aanbod.

Geen flauw idee waar de mindere reviews vandaan komen, maar we waren er niet bij. Wat ons betreft zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Super met honden!

Karin Knuijt,
    31-7-2018

Echt super hier! Schitterende omgeving, ideaal voor een vakantie met honden. Eigenaren die altijd voor je klaarstaan met van alles en nog wat en altijd in voor een praatje.

Leuke rondleiding door de boerderij, Hans is een gezellige kletser.

Elke avond kun je lekker spelen met alle honden op het speelveldje. Diverse mogelijkheden in de omgeving om met de honden te zwemmen. Helaas was het deze week rond de 30° en te heet voor heel lange wandelingen.

Voor mijn (grote) 14jarige zoon niet echt veel te doen en helaas waren er nu geen leeftijdsgenoten maar Hans heeft hem overal bij betrokken: ze hebben het gras gemaaid (elektrisch), hout gekloofd, de graskantenmaaier gebruikt en samen met de tractor spullen vervoerd. Zo heeft mijn zoon zich toch prima vermaakt. Vanavond gezamenlijke barbeque (niet verplicht).

De honden voelden zich hier ook thuis en keken elke avond duidelijk uit naar het speeluurtje.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Diverse malen geweest. Met meerdere honden. TOP.

Rein,
    10-7-2016

De eigenaren spreken Frans en Nederlands. 2 Gites zijn aangepast voor mindervaliden. Meerdere honden zijn toegestaan.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie locatie

Teun van Daatselaar,
    3-7-2016

Mooie locatie met goede aanpassingen voor gehandicapten. Ook erg gezellig en lekker eten.

Gereisd met partner in januari 2016

Dinja,
    15-9-2015

Mooi gelegen, fijnebaccomodatie. Mooie natuur. Centraal van leuke bezienswaardigheden. Super hondvriendelijk. Wij hebben genoten. Aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2015
Montaigut scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews