Montaigu le Blin

Reviews over Montaigu le Blin

Fantastisch!!

E&B,
    5-9-2018

Voor het 2e jaar een nacht in de chambre d'hôtes doorgebracht. In een woord fenomenaal. Marjan en Henri zijn zeer gastvrij en vriendelijk en we werden heel hartelijk welkom geheten. Harde werkers met veel humor, ze doen er alles aan het naar je zin te maken. Keurige kamer, het diner en ontbijt verrukkelijk. Prachtige omgeving. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Top sfeer

Eveline,
    14-8-2018

Wat een fijne camping is dit! Alles is echt meer dan op orde, sanitair, zwembad, heel lekker eten, grote plaatsen, veel schaduw, leuke activiteiten, gezellig gezelschap en leuke dingen om te doen in de omgeving! Door de gastvrije en vriendelijke houding die Henri en Marjan scheppen is de sfeer op de camping heel erg goed. Open; volwassenen en kinderen maken makkelijk contact. Henri en Marjan en dochter Pleun doen er echt alles aan om het gasten naar de zin te maken, ze werken keihard en hebben ook nog humor! Het terrein is erg mooi, groot, veel schaduw en heel mooi opgeknapt. Het eten verdient nog aparte vermelding; het is echt super lekker en heel leuk dat af en toe lokale Fransen ook meetafelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Toplocatie met enorme gastvrijheid en heerlijk ete

E&B,
    8-9-2017

Ondanks dat wij er maar 1 nacht verbleven, hebben wij volop genoten. De eigenaren zijn enorm gastvrij en lief. De torenkamer een juweeltje om in te slapen, het diner en ontbijt overheerlijk en overvloedig. De locatie prachtig, de dieren lief en gezellig. Wij komen zeker terug op deze, bij toeval ontdekte, toplocatie!

Gereisd met partner in september 2017

Een droomplek

Elise,
    2-9-2017

We waren voor de tweede keer op les Voisins, terwijl we normaal nooit naar dezelfde camping gaan. Ook deze keer weer heerlijk geweest. Onze zoons van 4 en 7 vermaken zich de hele dag op het terrein. De speciale avonden zoals bbq en pizza zijn erg gezellig met iedereen op lange tafels naast elkaar. Het eten is werkelijk heerlijk en je rolt tonnetjerond je bed in. De plekken zijn echt heel ruim op het grote veld en het uitzicht op de vallei en het kasteeltje zijn net een levend schilderij, want de lichtvalling is altijd weer anders (zon, schapenwolkjes, grote dreigende wolken etc). Bij een heldere nacht wordt je bovendien getrakteerd op een adembenemende sterrenhemel zonder lichtvervuiling. Doordat het zo stil is, slaap je heerlijk. Het sanitair is netjes, schoon, sfeervol en voldoende. Al met al een heerlijke en sfeervolle plek om bij te komen en te onthaasten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top

Détje Stapel,
    10-8-2017

Ruime plekken, schoon sanitair, vriendelijke, behulpzame en super hardwerkende eigenaren, geweldige sfeer en fantastisch eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Montaigu le Blin scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews