Camping Municipal de l'Allagnon

4 reviews over Camping Municipal de l'Allagnon in het Nederlands

rustige basic camping

jolanda
2-9-2017

kleine camping aan de rivier de allagnon. Alleen precies achter de camping zit een water kracht centrale en kun je NIET bij het water. er is een openbare bbq plek en wifi en dat is het dan wel. Voor brood naar het dorp toe. sanitair is super basic maar wel schoon. Zwembad en sportcomplex in de buurt maar geen gratis toegang tot het zwembad. Dorp op 20 min loopafstand waar wel alle voorzieningen zijn. zeer beperkte openingstijden voor in en uit checken. Borg voor de slagboom kaart. voor een municipal wel redelijk aan de prijs. 20 euro met kleine tent en 2 pers.

Prima doortrekcamping!

gwdemol
5-8-2012

Vriendelijke eigenaren, ruime plaatsen. Sanitair is verouderd maar werkt prima en is schoon. Naast de camping ligt het gemeente zwembad en sportterrein. Prima doortrek camping voor een klein prijsje.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede doorreis camping

Thom
23-7-2012

Leuke kleine camping, eigenaar spreekt Engels dus goed te communiceren. Een nacht staan is niet duur, ongeveer 12€ voor 2 personen en een tent. Ruime plaatsen, auto kan bij de tent staan. Ligt naast het openbare zwembad van het plaatsje en ligt een voetbal veld. Je kan jezelf dus prima vermaken alleen je moet het wel zelf regelen want er worden geen activiteiten geregeld. Zeker een aanrader als je dus op doorreis bent!

Gereisd Met partner in juli 2012

2006

mooie ruime plaatsen schoon sanitair wel wat verouderd

van Rijn
2-9-2006

mooie ruime plaatsen schoon sanitair wel wat verouderd. prijs is goed weinig activiteiten met een gemeentezwembad apart betalen met korting voor kampeerders. Een grilrestaurant aan de overzijde van de camping. Er rijdt een toeristentrein 1 x per uur langs de camping. camping ligt bij voetbalstadion.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de l'Allagnon in Massiac (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de l'Allagnon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.