Camping Moulin de Pacros

13 reviews over Camping Moulin de Pacros in het Nederlands

Echt vakantie

Bert van Leeuwen
20-4-2012

Deze camping in midden Frankrijk in de Auvergne is een echte aanrader voor mensen die op zoek zijn naar gezelligheid, natuur en eenvoud.

Een boerencamping met alles erop en eraan. Eenvoudig sanitair, heerlijk zwembad,overdag lekker fietsen (fietsverhuur ter plekke) en 's avonds aanschuiven bij de heeerlijke table d'hotes. Veel toeristische info en wifi aanwezig, heerlijk praktisch allemaal

Gereisd met partner in juli 2011

Fijne plek

Marianne
10-7-2011

Een kleinschalige camping (12 plaatsen) en wat kamers/gites in het huis. Het is er gemoedelijk en als het regent is er een grote gezellige ruimte om te verblijven. Voor de kinderen is er een grote speelruimte met veel speelgoed. Er loopt een stoompje rondom het huis (het is een watermolen van oorsprong) waar kinderen heerlijk in kunnen spelen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Nooit meer

astrid witteveen
7-1-2011

Moulin de Pacros is heel geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, die absoluut geen eisen stellen aan de maaltijden.

Gereisd met partner in augustus 2010

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Pacros in Marsac en Livradois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Pacros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.