Camping Moulin de Pacros

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie van Rozen

Heerlijke vakantie op prachtig plekje.

Familie van Rozen,
27-10-2012

Na een hartelijk welkom door Hank en Ros duurde het niet lang eer we ons thuis voelden op deze kleine camping met ruime kampeerplaatsen. De oude watermolen is zeer sfeervol verbouwd tot een gastvrij verblijf, we hebben 2 weken mooi weer gehad en heel wat uurtjes in en rond het zwembad en de beek doorgebracht. De omgeving is prachtig en je kunt alle kanten op om te wandelen fietsen of mountainbiken. Wij hadden al gauw kontakt met de andere kampeerders die oa uit Spanje, Engeland, Belgie, Italie en Nederland kwamen. Onze dochters van 15 en 12 hebben zich geen moment verveeld, de jongste heeft samen met haar nicht en Ros lasagne gemaakt voor de hele camping een man of 40. Een spontane aktie die uitmonde in een heerlijk maal en gezellig samenzijn van bijna alle kampeerders. Het was voor ons een zeer geslaagde vakantie en komen zeker nog eens terug. Voor wie niet van massatoerisme houdt maar wel van gezelligheid een fijne plek !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012