Camping Moulin de Pacros

Review geschreven door Dominique Schreurs

voor ieder wat wils

Dominique Schreurs,
29-1-2014

Algemene indruk : De accommodatie is authentiek, huis is intern goed aangepast aan de functie, chambres d'hôtes en gites,

Omgeving: fantastische omgeving voor het maken van wandelingen, routes zijn voorhanden, is wel handig want je komt echt niemand tegen op een wandeling. De omgeving is ook voor mountainbikers een uitdaging.

Tevens nog andere activiteiten in de buurt, oa. boomklimmen. Zeker aan te raden.

Ligging: niet ver van winkels en andere faciliteiten.

Personeel: is altijd bereid om een helpende hand te bieden, op allerlei gebied!

Eetgelegenheid: er is de mogelijkheid om in te schrijven voor een kleine franse maaltijd. Dit wordt gezamenlijk aan lange tafels uitgeserveerd. Geeft een zeer gemoedelijke sfeer.

Kamers: sober, schoon maar alles is aanwezig voor een goede nachtrust.

Gereisd met partner in januari 2014