Bed and Breakfast La Maison du Chevalier

Bed and Breakfast La Maison du Chevalier
9,5

3 tips over Bed and Breakfast La Maison du Chevalier

J. Dix, 22-1-2015
Vraag de gastheer om een stukje op de quad te mogen rijden...
T.John, 14-8-2013

Mooi gebied voor de motor,Kronkelige wegen, een droom van een wegdek, overweldigende landschappen, een hartelijke ontvangst de Auvergne is in Frankrijk echt iets voor motorrijders! Hier worden motorrijders gewaardeerd en voelen ze zich thuis. Door de kwaliteit van de ontvangst en de algemene bereidwilligheid is de Auvergne echt meer dan ooit een gebied voor motorrijders geworden."

"Het massatoerisme is nog niet doorgedrongen tot in de Auvergne en dat is precies wat ik als motorrijder graag heb

T.John, 5-10-2012

Ik was er op de motor,Onwijs mooi gebied om motor te rijden, er is een garage aanwezig voor de nacht.

S'avonds kun je gebruik maken van het Table d’hôtes, menu en aanschuiven aan tafel voor het diner, ik zeg doen, eigenaresse Patricia zet een geweldig lekker menu op tafel incl. de wijn

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison du Chevalier voor je op een rij gezet: