Bed and Breakfast La Maison du Chevalier

Bed and Breakfast La Maison du Chevalier

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Marat

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison du Chevalier voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

15 reviews over Bed and Breakfast La Maison du Chevalier

• 8Adri en Kitty20-07-2016

Super gastvrouw en gastheer

Wim & Patricia hebben ons geweldig ontvangen en vele goede adviezen en tips gegeven . Zeer aangenaam verblijf. Praktisch gelegen om Ambert en de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Jaap en Dorien Pop20-06-2016

Geweldige accommodatie en gastvrije ontvangst

Weids uitzicht. Inmiddels is er een mooie veranda aan gebouwd zodat je nog meer van het buitenzijn kunt genieten, ook als het regent.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Jan ten Dijke24-04-2016

super lokatie op fantastische plek.

Super lokatie op een fantastische plek. Fijne sauna. Mooie wandelroutes in een schittrende omgeving.
    De kamer was schoon en keurig ingericht ook het bed was prima. Kortom een Aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

• 10Rita en Nico van den Berg10-09-2015

Super gezellig, heerlijke kamer, hartelijk ontvangst, goed verzorgd, heerlijk eten, geweldige mensen

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Carly en Rob07-09-2015

uitstekend

Met als einddoel een bezoek aan La Chaise Dieu verbleven we 4 dagen bij het B&B La Maison du Chevalier. Het bleek een absolute aanrader te zijn met een geweldige gastvrouw en gastheer. Schone kamer met moderne badkamer, table d' hôtes moet je altijd doen want Patty kookt fantastisch. Je voelt je er direct thuis.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Fam Jongerhuis02-09-2015

Een aanrader

Prachtig gelegen...mooie accommodatie. Fijne en vriendelijke eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Edwin en Sandra15-08-2015

Fantastische plek!

Warm welkom op een fantastische plek. Heerlijk eten, schone kamer, gezellige gastvrouw en gastheer kortom een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10J. Dix22-01-2015

Prachtige plek tussen de heuvels van de Auvergne!

We zijn afgelopen zomer voor de eerste keer met onze kinderen (3 en 4) naar Zuid Frankrijk met de auto gereden. Om de reis te breken hebben we overnacht bij La Maison Du Chevalier. Werkelijk prachtige plek en maar een half uurtje van de snelweg. Aankomen daar voelt als thuiskomen. De huiselijke sfeer, gezellige mensen, goed eten, fraaie kamers en ruimte voor de kinderen. Absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Fam. Hamelinck18-07-2014

Mooie chambre d'hôte in de natuut

Hartelijke ontvangst door Wim en Patricia. Zij doen hun uiterste best om de gasten thuis te laten voelen. Patty kan heerlijk koken. Heerlijk relaxen in de mooie tuin. Prima kamer met modern sanitair, heerlijke bedden. De omgeving is erg de moeite; veel bezienswaardigheden, die van harte worden aanbevolen. Ook geschikt voor wandelen. Alles zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10T.John14-08-2013

Geweldig, rust, luxe en mooie omgeving

Geweldig verblijf gehad, je voelt je echt thuis, mooie luxe kamer met een geweldig bed, het avond eten bereid door Patty is een echte aanrader, eigenaren met liefde voor het vak, toen ik na een wat uit de hand gelopen motortocht om 22:00 uur pas terug was, dus een uur of 2 te laat voor het avondeten, stond er toch een bord eten voor me klaar, echt super, elke ochtend vers ontbijt

Alleen gereisd in juli 2013

3 tips over Bed and Breakfast La Maison du Chevalier

• T.John, 14-08-2013

Mooi gebied voor de motor,Kronkelige wegen, een droom van een wegdek, overweldigende landschappen, een hartelijke ontvangst de Auvergne is in Frankrijk echt iets voor motorrijders! Hier worden motorrijders gewaardeerd en voelen ze zich thuis. Door de kwaliteit van de ontvangst en de algemene bereidwilligheid is de Auvergne echt meer dan ooit een gebied voor motorrijders geworden." "Het massatoerisme is nog niet doorgedrongen tot in de Auvergne en dat is precies wat ik als motorrijder graag heb

• T.John, 05-10-2012

Ik was er op de motor,Onwijs mooi gebied om motor te rijden, er is een garage aanwezig voor de nacht. S'avonds kun je gebruik maken van het Table d’hôtes, menu en aanschuiven aan tafel voor het diner, ik zeg doen, eigenaresse Patricia zet een geweldig lekker menu op tafel incl. de wijn

• J. Dix, 22-01-2015

Vraag de gastheer om een stukje op de quad te mogen rijden...

0 vragen over Bed and Breakfast La Maison du Chevalier

Bed and Breakfast La Maison du Chevalier info