Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag6°-5°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison du Chevalier voor je op een rij gezet:

13 reviews over Bed and Breakfast La Maison du Chevalier in het Nederlands

Super gastvrouw en gastheer

Adri en Kitty
20-7-2016

Wim & Patricia hebben ons geweldig ontvangen en vele goede adviezen en tips gegeven . Zeer aangenaam verblijf. Praktisch gelegen om Ambert en de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige accommodatie en gastvrije ontvangst

Jaap en Dorien Pop
20-6-2016

Weids uitzicht. Inmiddels is er een mooie veranda aan gebouwd zodat je nog meer van het buitenzijn kunt genieten, ook als het regent.

Gereisd met partner in juni 2016

super lokatie op fantastische plek.

Jan ten Dijke
24-4-2016

Super lokatie op een fantastische plek. Fijne sauna. Mooie wandelroutes in een schittrende omgeving.

De kamer was schoon en keurig ingericht ook het bed was prima. Kortom een Aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

Rita en Nico van den Berg
10-9-2015

Super gezellig, heerlijke kamer, hartelijk ontvangst, goed verzorgd, heerlijk eten, geweldige mensen

Gereisd met partner in augustus 2015

uitstekend

Carly en Rob
7-9-2015

Met als einddoel een bezoek aan La Chaise Dieu verbleven we 4 dagen bij het B&B La Maison du Chevalier. Het bleek een absolute aanrader te zijn met een geweldige gastvrouw en gastheer. Schone kamer met moderne badkamer, table d' hôtes moet je altijd doen want Patty kookt fantastisch. Je voelt je er direct thuis.

Gereisd met partner in juli 2015

Een aanrader

Fam Jongerhuis
2-9-2015

Prachtig gelegen...mooie accommodatie. Fijne en vriendelijke eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastische plek!

Edwin en Sandra
15-8-2015

Warm welkom op een fantastische plek. Heerlijk eten, schone kamer, gezellige gastvrouw en gastheer kortom een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2015

We zijn afgelopen zomer voor de eerste keer met onze kinderen (3 en 4) naar Zuid Frankrijk met de auto gereden. Om de reis te breken hebben we overnacht bij La Maison Du Chevalier. Werkelijk prachtige plek en maar een half uurtje van de snelweg. Aankomen daar voelt als thuiskomen. De huiselijke sfeer, gezellige mensen, goed eten, fraaie kamers en ruimte voor de kinderen. Absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie chambre d'hôte in de natuut

Fam. Hamelinck
18-7-2014

Hartelijke ontvangst door Wim en Patricia. Zij doen hun uiterste best om de gasten thuis te laten voelen. Patty kan heerlijk koken. Heerlijk relaxen in de mooie tuin. Prima kamer met modern sanitair, heerlijke bedden. De omgeving is erg de moeite; veel bezienswaardigheden, die van harte worden aanbevolen. Ook geschikt voor wandelen.

Alles zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2014

Geweldig, rust, luxe en mooie omgeving

T.John
14-8-2013

Geweldig verblijf gehad, je voelt je echt thuis, mooie luxe kamer met een geweldig bed, het avond eten bereid door Patty is een echte aanrader, eigenaren met liefde voor het vak, toen ik na een wat uit de hand gelopen motortocht om 22:00 uur pas terug was, dus een uur of 2 te laat voor het avondeten, stond er toch een bord eten voor me klaar, echt super, elke ochtend vers ontbijt

Gereisd alleenreizend in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Maison du Chevalier in Marat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Maison du Chevalier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.