Vakantiehuis Gîte Château Neureux

Meer vakantiehuis info

17 reviews over Vakantiehuis Gîte Château Neureux

• 9Francien van Beusekom31-07-2014

Een droomplek

Wat een prachtige locatie, zeer gastvrij. Wij hadden een kamer in het kasteel, de kinderen voelden zich prins en prinses en wij ook. Jammer dat we slechts op doorreis waren, we hadden hier makkelijk langer kunnen blijven.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Joep en Agelique van Leersum01-09-2013

Toppunt van vakantiegevoel

Chateau Neureux is zo prachtig en toegankelijk. De 2 meiden van 9 en 10 jaar voelden zich echte prinsessen in de grote kasteelbedden. De oudste 'jongen van 13 jaar' gaf uiteindelijk zijn strijd op om ook in dit bed te mogen en nam genoegen met een "speciaal" bijgezet bed. Ademloos kwamen we op zaterdagavond op doorreis aan en werden warm en persoonlijk ontvangen door Valerie en Roeland. Ons vergapend aan de pracht van mooie unieke kasteel meubels en de prachtige inrichting was de verassing nog groter toen we onze kamers en de badkamer zagen. Met glas in lood in de tussen deuren en het bad op pootjes. Alle drie de kinderen hebben daar uitgebreid in gelegen. Als adel geslapen in de kasteelkamer en de volgende dag genoten van het heerlijke ontbijt. Op avontuur over en door de enorme grote tuin waar we bramen hebben geplukt, naar het onbewoonde eilandje zijn gevaren en gezwommen hebben in het zwembad. Vissen in de kasteelvijver en boeken gelezen op de meerdere aangename plekjes in de tuin

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10T.Donkers06-08-2013

zeer aan te raden accomodatie

Chateau Neureux is een fantastische plek voor zowel mensen met als zonder kinderen, de entourage is sprookjesachtig mooi en ook de 2 kamers die samen de familiekamer vormden waren prachtig ruim en mooi ingericht.Roeland en Valerie hebben ons zeer gastvrij ontvangen en voorzien van allerlei leuke toeristische tips. De kinderen hebben genoten van het zwemmen in het meer en zwembad,het verzorgen van de ezels en rondjes rennen rond het kasteel...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Melissa Davis en Jeroen van Neure11-06-2013

Een droom van een plek

Chateau Neureux is een schitterend kasteel. De eigenaren hebben ons heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. De kamers waren prachtig. Door de ligging en de mooie natuur, vergeet je al je zorgen en waan je je in een droom. Er lopen pauwen rond, je wordt begroet door de lieve ezeltjes.Je kan zwemmen, tennisen en het ontbijt was heerlijk. Zowel de gites als het kasteel zijn prachtig en in autentieke luxe ingericht. Ik raad het iedereen aan en hoop nog eens terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8annemiek11-03-2013

Prachtig gelegen en zeer gastvrij

Vorig jaar een weekje op Chateau Neureux geweest. We kregen er een erg gastvrije ontvangst. Het is een prachtig kasteel en de gites zijn zeer ruim. Ook buiten is ruimte te over om je te vermaken.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9cecile10-03-2013

ver van t alledaagse, maar toch thuis

een bijzondere locatie, sfeervol ingericht (en schoon) met veel ruimte. de eigenaars zijn erg gastvrij. je voelt je er gelijk thuis. kinderen mogen de ezels borstelen of kunnen gewoon lekker in de velden of het bos rennen of in het zwembad spelen. de mooie, rustige omgeving met gezellige dorpjes kun je op de fiets (zijn er te huur) of met de auto verkennen. ook zijn er mooie wandelgebieden in de buurt (en Morvan en 'puys' bij Clermont Ferrand op een uurtje of 2 afstand) kortom, een aanrader en ik ga zeker weer!!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Jeroen Sinnige 04-03-2013

Heerlijk, smaakvol en niet toeristich.

Kamers in kasteel zijn een droom evenals het ontbijt. Ook prachtige verblijven waar het goed toeven is. En ja, een zwembad!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Nico Knapper02-03-2013

Bijzondere plek

Ik ben al enkele malen op Chateau Neureux geweest en heb het ook gedeeltelijk zien ontstaan. Het is een bijzondere plek. Er is een prachtig meer waarin je ook kunt zwemmen. Er is een bos met allerlei wilde bloemen,. De hele omgeving is prachtig en ideaal om te ontdekken per fiets! De inrichting van de kasteelkamers door Valery is zeldzaam smaakvol gedaan en geeft je echt een gevoel van allure.. Kortom: Bijzonder!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Ad van s10-01-2013

Rustige, rustieke plek

Gelegen in een bosrijke, autovrije omgeving. Leuke kamers/gites en een zwembad.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Tjandra Onken31-12-2012

Gastvrijheid op een inspirerende plek

In het najaar met 5 mensen ontvangen op het kasteel. Het was mijn tweede bezoek en ook dit keer werden we niet teleurgesteld. We werden zeer gastvrij onthaald en Roeland en Valerie staan altijd klaar om info over de omgeving te geven. Veel is mogelijk in goed overleg. Lieve mensen, die er alles aan doen om jouw verblijf te veraangenamen. Het is een zeer inspirerende plek daarom organiseer ik er volgend jaar een reunie met 40 mensen.

Gereisd met vrienden in september 2012

Vakantiehuis Gîte Château Neureux info