Camping Domaine la Mathoniere

Camping Domaine la Mathoniere
9,6

5 tips over Camping Domaine la Mathoniere

Hannie, 10-8-2017

Wandelroute (5 km) door het Forêt de Troncais erg mooi en goed te doen met kinderen.

Aan het einde van de route kom je door een mooi grasveld; super picknickplek.

Hannie, 10-8-2017

Wandelen vanaf de zijkant van het kerkje van Hérisson naar Chateloy (ongeveer 2 km lopen, deels verhard bospad). Fantastische uitzichten en leuke plek om te picknicken

Het stadje Souvigny (+- 30 minuten rijden) met middeleeuws festival in de eerste week van Augustus (vanaf 15.00 uur wordt het leuk).

Zwemmen in de verschillende "Plan d'eau" in de directe omgeving.

De 5 km wandelroute vanaf de camping echt super om in de avond te doen als de zon (bijna) ondergaat.

Rosan en Paul, 2-8-2014
De blauwe wandelroute van 8,5 km is ook het ideale hardlooprondje met wegspringende hertjes.

Rosan en Paul, 2-8-2014
De blauwe wandelroute vanaf de camping is ook een hele mooie hardloperijen van 8.5 km!
famvanierlant, 25-7-2012
Leuke omgeving met mooi meren, kastelen en een Carrefour op korte afstand.