Camping Le Colombier

6.5Voldoende

Frankrijk, Auvergne, Loubeyrat (Puy de Dome)

6.5Voldoende

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

6 reviews over Camping Le Colombier

• 8bolhaar_116-05-2015

Old school

Op camping Le Comombier in de meivakantie waande ik mij weer helemaal in de jaren 70 toen ik nog met mijn ouders door Frankrijk trok. Hurk wc's ( waarvan er een tot zit pot is omgebouwd), zwembad waar nog geen luchtbed inpast en rust Zelfs de prijs ben ik al in jaren niet tegen gekomen, 33€ voor tent auto en 4 personen voor 4 overnachtingen. Houd je hier niet zo van, is er naast de camping nog een kampeerveld met een modern sanitair blok Ook kan je er niet al te duur eten in de bijbehorende herberg aan de overkant van de straat. Wij gaan nog eens terug

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 4Henk18-08-2007

Simpele en slechte camping voor weinig geld. Als er geen alternatief is kun je hier wel voor een nachtje staan. Het sanitair is ernstig verouderd. Veel hondenbezitters laten hun honden (echt waar!) tegen sanitair aan plassen. Er zwom zelfs een hond in het zwembad maar die werd er snel weer uitgehaald. Dat soort dingen kunnen echt niet lijkt mij.

Dichtbij heeft de eigenaar een eettentje, dat hebben we niet geprobeerd maar dat zag er redelijk uit.

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8de Dijks05-08-2007

Net terug van deze camping. Het is een mooi centraal gelegen camping, het strand is dichtbij, st. tropez, st. maxime, cannes, deze steden zijn ook erg leuk om te bezoeken en op een niet te lange rijafstand. Ontzettend naar ons zin gehad op deze camping. Het zwembad vonden wij wel vroeg sluiten om 19.00 en de badmeesters zijn wel behoorlijk streng. Wij hadden een stacaravan van Vacansoleil gehuurd, mooi ruime plaats. Op deze camping hoef je niet voor je rust te komen, als je wilt kun je de hele aan activiteiten mee doen. We komen hier zeker een keer terug.

• 5Patty Vendrig09-07-2007

Wij zijn net terug van deze camping en we waren niet erg onder de indruk. Wij hebben een kindje van 2 en die kon niet eens de hellingen op lopen zo stijl was het. Het zwembad was wel mooi, maar je mocht er helemaal niets, niet eten, niet drinken, geen luchtbedjes niet roken, enz enz. Er werd dan onmiddelijk op een fluitje geblazen. De plaatsen waren wel mooi, maar de caravans stonden ontzettend dicht op elkaar. Je vuilnis moest je zelf naar de containers brengen die bij de receptie stonden, dus je kon 100.000 keer per dag bergje op bergje af. De hele vakantie spierpijn in mijn kuiten gehad. Voor kinderen was er ook weinig te doen (eigenlijk helemaal niets) en er was weinig reuring op de camping. Deze camping vergeten we maar snel, en het is beslist geen aanrader.

• 4Eetgelegenheden

• 7wout09-06-2007

camping le colombier is een een voudige camping. Prima doorreiscamping. Het is een goedkope camping maar je hebt er alles vvor dat geld! een zwembad en mooie plaatsen een mooi gebied en een mooi sanitair hok. het enigste is dat het oude sanitaire hok oud is. en de niewe zit aan de andere kant(ong 1 min lope) het is ons goed bevallen!

Anders

1 tip over Camping Le Colombier

• bolhaar_1, 16-05-2015

Dansen op de vulkaan Op 20 minuten rijden is er een schitterende wandeling rond 2 kraters in dit imposante vulkanengebied. Rij naar Beauregard en loop om de Puy de Jumes en Puy de la Coquille, 3 uur, of in 4 uur om de Puy de Louchadière Bijde wandelingen zijn goed gemarkeerd, zoals vele wandelingen in dit gebied.

0 vragen over Camping Le Colombier

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50