Sorteren

Reviews over Loubeyrat (Puy de Dome)

Mooie ligging, met prachtig uitzicht!

Richard
    16-6-2015

De bungalows liggen op een heuvel, met een prachtig uitzicht. Rustig maar met genoeg vertier voor de kinderen. Inrichting van de bungalow heel smaakvol. Kortom, een aanrader.

Eigenlijk moet het geheim blijven...

Don
    15-6-2015

Niet verder vertellen, want deze plek is echt te fantastisch om met iedereen te delen. Je zit er midden in het nationale vulkanenpark van Auvergne. Je hebt een geweldig uitzicht over de hoge Puy de Dôme, de mooie Puy du Pariou en nog veel meer. En de zeer luxe gîtes zijn zeer mooi en praktisch ingericht. En voor jonge kinderen is het terrein met schommel, glijbaan, trampoline en voetbalveld ook echt ideaal.

Old school

bolhaar_1
    16-5-2015

Op camping Le Comombier in de meivakantie waande ik mij weer helemaal in de jaren 70 toen ik nog met mijn ouders door Frankrijk trok.

Hurk wc's ( waarvan er een tot zit pot is omgebouwd), zwembad waar nog geen luchtbed inpast en rust

Zelfs de prijs ben ik al in jaren niet tegen gekomen, 33€ voor tent auto en 4 personen voor 4 overnachtingen. Houd je hier niet zo van, is er naast de camping nog een kampeerveld met een modern sanitair blok

Ook kan je er niet al te duur eten in de bijbehorende herberg aan de overkant van de straat.

Wij gaan nog eens terug

Net terug van deze camping

de Dijks
    5-8-2007

Net terug van deze camping. Het is een mooi centraal gelegen camping, het strand is dichtbij, st. tropez, st. maxime, cannes, deze steden zijn ook erg leuk om te bezoeken en op een niet te lange rijafstand. Ontzettend naar ons zin gehad op deze camping. Het zwembad vonden wij wel vroeg sluiten om 19.00 en de badmeesters zijn wel behoorlijk streng. Wij hadden een stacaravan van Vacansoleil gehuurd, mooi ruime plaats. Op deze camping hoef je niet voor je rust te komen, als je wilt kun je de hele aan activiteiten mee doen. We komen hier zeker een keer terug.

camping le colombier is een een voudige camping

wout
    9-6-2007

camping le colombier is een een voudige camping.

Prima doorreiscamping.

Het is een goedkope camping maar je hebt er alles vvor dat geld!

een zwembad en mooie plaatsen een mooi gebied en een mooi sanitair hok.

het enigste is dat het oude sanitaire hok oud is.

en de niewe zit aan de andere kant(ong 1 min lope)

het is ons goed bevallen!