Bed and Breakfast Aire Les Biefs

171 reviews over Bed and Breakfast Aire Les Biefs in het Nederlands

Heerlijk genieten!

Lou,
2-9-2018

Rustige ligging maar met de auto ben je snel bij talrijke bezienswaardigheden. Vichy is een aanrader evenals de vele rustieke dorpjes met prachtige romaanse kerkjes. Maar ook een wandeling naar de waterval van Pisserotte is de moeite waard.

Aanrader!

Fam. Woelinga,
26-8-2018

Een prachtige plek, zeer gastvrij ontvangen door enthousiaste eigenaren, heerlijk gegeten en gedronken, leuk ingerichte kamer op begane grond, goed bed, mooie badkamer, alles heel netjes en verzorgd.

Relaxed

Kathleen,
18-8-2018

8 Jaar geleden voor het eerst geweest. Gastheren zijn nog steeds even gastvrij en ontspannen. Fijn vervlijf, goede kamer. Gezellig om met elkaar te dineren.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Fantastisch, ga het beleven!

Ron & Anita,
1-7-2018

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en heerlijke humor van Rudolf en René.

Rudolf kan voortreffelijk koken en de tafelschikking van René is geweldig! Mooie kamer met goede bedden.

Kortom ga het beleven......

Leuk. Lekker. Een schat B B

Sjef,
6-5-2018

Geweldig mooie locatie. Lekker eten. Een mooie verborge schat van een Franse B B. Een echte aanrader. Nu niet met alle gaan boeke anders kunnen wij niet meer terecht. 9+

Een plek om steeds weer terug te komen .

Aly Overvelde - Beettjer,
21-12-2017

Rust en ruimte , fijne kamers en gîtes naar keuze. Prachtige natuur en s' middags met je medegasten de dag doornemen en tips uitwisselen onder het genot van een drankje. Regelmatig gezamenlijk aan tafel schuiven is ook al zoiets om blij van te worden. Rudolf kookt geweldig en René schittert door zijn manier van tafeldekken.

Geweldige gastheren die alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

En nee , ik heb geen aandelen . Ben alleen een blije gast.

Oase van Rust

Johan Pronk,
22-10-2017

Dit is echt een oase midden in Frankrijk. De eigenaren Rudolf en Rene hebben een prachtige Chambre d'hotes et table met alles erop en eraan. Als je rust zoekt dat is dit de plek waar je zeker kan vertoeven. Tijdens ons verblijf september 2017 hebben we heerlijke wandelingen kunnen maken naar o.a. de waterval de la Pisserote, maar ook het heksenpad of de stuwmeren zijn meer dan de moeite waard om te bezoeken.

Inmiddels komen we er nu al zeker 8 jaar en volgend jaar gaan we zeker weer.

Superbe

H. Overvelde,
25-8-2017

Landelijk, thuisgevoel, hartelijk welkom.

Geweldige ervaring, top gastheren, top accomodatie

Fred en Erwin,
20-8-2017

De gites waarin wij zaten is uitstekend. Bedankt voor de gast vrijheid.

Rust, Ruimte en Gezelligheid

Marcoline,
19-8-2017

Aire Les Biefs is fantastische plek voor rustzoekers, wandelaars en mensen die van ouderwetse gastvrijheid houden. Zowel op de mini-camping als in het 'grote huis' heerst een ontspannen sfeer, waarin voor de gastheren nooit iets teveel gevraagd is. De kampeerplaatsen zijn droog, beschut en ruim (3 op 1500 m2), het sanitair is zeer verzorgd en er is nauwelijks lichtvervuiling. Een goed recept voor lange avonden onder de sterrenhemel.

De omgeving van Aire Les Biefs nodigt uit tot lange wandelingen, die duidelijk in de bossen worden aangegeven. En hoewel er in de nabije omgeving van het dorpje geen gemarkeerde trails zijn, valt er voor mountainbikers genoeg te beleven op de uitgesleten wandelpaden. Racefietsers komen op de ruime asfaltwegen in de regio ook aan voldoende hoogtemeters. Voor Geocach-liefhebbers liggen er binnen een straal van 10 km rond Les Biefs bijna 300 caches verstopt.

In de omgeving van Aire Les Biefs zijn weinig toeristische hoogtepunten, maar dieren- en attractiepark Le Pal is voor gezinnen met kinderen het bezoeken zeer waard. Verder zijn er vooral kleinschalige activiteiten te bezoeken in de kastelen en parken in de regio.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aire Les Biefs in Les Biefs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aire Les Biefs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.