Les Biefs

Reviews over Les Biefs

Heerlijk genieten!

Lou,
    2-9-2018

Rustige ligging maar met de auto ben je snel bij talrijke bezienswaardigheden. Vichy is een aanrader evenals de vele rustieke dorpjes met prachtige romaanse kerkjes. Maar ook een wandeling naar de waterval van Pisserotte is de moeite waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Aanrader!

Fam. Woelinga,
    26-8-2018

Een prachtige plek, zeer gastvrij ontvangen door enthousiaste eigenaren, heerlijk gegeten en gedronken, leuk ingerichte kamer op begane grond, goed bed, mooie badkamer, alles heel netjes en verzorgd.

Gereisd met partner in augustus 2018

Relaxed

Kathleen,
    18-8-2018

8 Jaar geleden voor het eerst geweest. Gastheren zijn nog steeds even gastvrij en ontspannen. Fijn vervlijf, goede kamer. Gezellig om met elkaar te dineren.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch, ga het beleven!

Ron & Anita,
    1-7-2018

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en heerlijke humor van Rudolf en René.

Rudolf kan voortreffelijk koken en de tafelschikking van René is geweldig! Mooie kamer met goede bedden.

Kortom ga het beleven......

Gereisd met partner in juni 2018

Leuk. Lekker. Een schat B B

Sjef,
    6-5-2018

Geweldig mooie locatie. Lekker eten. Een mooie verborge schat van een Franse B B. Een echte aanrader. Nu niet met alle gaan boeke anders kunnen wij niet meer terecht. 9+

Gereisd met vrienden in mei 2018
Les Biefs scoort een 8,6 uit 10, op basis van 12 reviews