Hotel Des Voyageurs

We hebben een aantal aanbieders voor Des Voyageurs voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Des Voyageurs in het Nederlands

Een omweg waard

Lionel
8-7-2010

Het hotel ligt aan de rand van het dorp, naast het treinstation (zonder last van de treinen). Zowel de ligging in de Auvergne massief, in een plattelandsdorp niet te ver van de stad Aurillac (± 15km.), met een voor het Franse platteland redelijke treinverbinding met Aurillac en Toulouse, als een lekkere streekgebonden keuken, maken van dit hotel een omweg waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Voyageurs in Le Rouget, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Voyageurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Voyageurs scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.