Vakantiehuis La Grange

1 review over Vakantiehuis La Grange in het Nederlands

Rust en vrijheid

Janou
1-8-2016

Vakantiehuis La Grange is een aanrader. Fijn huisje met leuke tuin in een rustige omgeving. Tuinmeubilair en bbq aanwezig. Huisje is netjes en compleet ingericht.

Badkamer is heerlijk ruim, met douche en apart bad. Eén ruime slaapkamer met 2-persoonsbed en grote kledingkast. Huisje is niet geschikt voor een gezin met meerdere kinderen omdat er maar 1 slaapkamer is.

Het huisje is vrijstaand met eromheen een aantal buren. Maar daar heb je geen last van. Sterker nog, een buurvrouw kwam zelfs frambozen uit haar eigen tuin bij ons brengen.

In het stadje St. Eloy des Mines is een supermarkt, bakker en restaurantjes. Goed bereikbaar op ongeveer 10 minuten reisafstand met de auto. Verder zijn steden als Riom, Vichy en Clermont-Ferrand ook binnen redelijke reisafstand te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Grange in Le Quartier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Grange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.