Reviews over Le Quartier

Rust en vrijheid

Janou,
    1-8-2016

Vakantiehuis La Grange is een aanrader. Fijn huisje met leuke tuin in een rustige omgeving. Tuinmeubilair en bbq aanwezig. Huisje is netjes en compleet ingericht.

Badkamer is heerlijk ruim, met douche en apart bad. Eén ruime slaapkamer met 2-persoonsbed en grote kledingkast. Huisje is niet geschikt voor een gezin met meerdere kinderen omdat er maar 1 slaapkamer is.

Het huisje is vrijstaand met eromheen een aantal buren. Maar daar heb je geen last van. Sterker nog, een buurvrouw kwam zelfs frambozen uit haar eigen tuin bij ons brengen.

In het stadje St. Eloy des Mines is een supermarkt, bakker en restaurantjes. Goed bereikbaar op ongeveer 10 minuten reisafstand met de auto. Verder zijn steden als Riom, Vichy en Clermont-Ferrand ook binnen redelijke reisafstand te bezoeken.