Reviews over Le Donjon

kleine camping municipal

Ank,
    7-9-2011

deze camping ligt in het dorpje le donjon in de auvergne. je kan gewoon ergens gaan staan zonder je aan te melden. camping wordt uitstekend onderhouden. ondanks dat er maar 1 kleine caravan stond toen wij daar kwamen waren de vuilnisbakken allemaal voorzien van nieuwe zakken. het sanitair is uitstekend. 's avonds komt er iemand die kijkt of er nieuwe kampeerders zijn en komt langs die kampeerders om het geld te innen. 10 euro voor 1 nacht en dat is inclusief electriciteit, tax en hond (die is waarschijnlijk gratis). 's morgens wordt het sanitair heel goed schoongemaakt. als je naar de camping rijdt tomtom uitzetten want het adres is bij de burgemeester en daar is de camping niet. was even zoeken voor ons. wij komen zeker terug naar deze camping.