Camping La Cube

Camping La Cube
9,2

7 tips over Camping La Cube

Jorma Turkenburg, 26-7-2015
Het campvuur op woensdagavond is erg gezellig. Een biertje of wijntje op het terras met prachtig uitzicht over de vallei is trouwens ook een aanrader.
Peter en Anneke Koenis, 17-5-2015
Wij zijn op een plek gaan staan met ’s-morgens de zon en ’s-middags de schaduw. De regenbui, welke tijdens ons verblijf viel, veroorzaakte op het grasveld geen plassen.
Van den Bogert, 21-9-2013
De traiteur in het dorpje heeft fantastisch vlees!

Madelon Langedijk, 11-9-2013
neem een extra deken mee want 's nachts is het koud op de berg.
lankreyer, 20-8-2013

voor kinderen is op deze kleine camping niet heel veel vertier. Maar uiteraard zijn ze welkom, mits ze zich redelijk rustig kunnen gedragen.

de dichtstbijzijnde grotere steden zijn Thiers, en Ambert.

beide zijn zeker een bezoek waard.

Beate , 6-8-2013
Reserveer de table de hotes bij aankomst, dat is makkelijk en dan leer je meteen wat mensen kennen.

Peter van de Sande, 30-7-2013
Voorzieningen als tankstation, supermarkt en bank zijn wat verder gelegen (ongeveer 45 min. met de auto).