Vakantiehuis Gîtes Cadome

Vakantiehuis Gîtes Cadome

9Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Le Breuil

Op vakantie geweest naar Gîtes Cadome?

9Fenomenaal

• 7.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Gîtes Cadome

• 9Hilde Pots08-07-2014

prachtige plaats om op rust te komen.

Na een lange werkjaar terug op vakantie. Deze keer bij de gastvriendelijke eigenaar Dominique die ons vanaf de eerste minuut als eigen familie ontving. de kleine maar prachtige gîte bood ons alles wat we nodig hadden.De grote tuin met zwembad met uitzicht en gezellig terras was direct onze place to be. In de omgeving van de gîte hebben we veel gewandeld en ook meerdere fantastiche daguitstapjes gemaakt. We komen zeker nog terug Dominique!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Regelbrugge_myriam06-04-2014

Hier kom ik zeker nog terug.

In vacantiehuis Gîtes Cadome in Le Breuil is het aangenaam vertoeven. Je bent meteen in vacantiestemming. De "maison en pierre" is compact maar je hebt alles wat je nodig hebt. Als je op het terras zit kan je genieten van een mooi uitzicht en als het te warm wordt kan je een duik nemen in het zwembad. Het is een groot domein waar de kinderen naar hartelust kunnen spelen. De streek is een paradijs voor wandelaars en ook voor iets ervaren fietsers. In de omgeving zijn meerdere steden en pittoreske dorpjes het bezoeken waard. Er is ook een groot dieren- en attractiepark in de omgeving. De uitbater is zeer klantvriendelijk en ik waardeer zijn kookkunst.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Achim04-04-2014

Heerlijke vakantie

Met de vrouw en de hond (zonder toeslag, trouwens) in de Krokusvakantie 2013 een midweekje doorgebracht in Gïtes Cadome.

Warme ontvangst en verwelkoming door de patron, diens dochtertje en hun lief hondje, mooi huisje, net groot genoeg voor twee personen, maar met alle voorzieningen. (Senseo incluis)

Rustige, mooie regio. Veel gewandeld in de mooie natuur. Heerlijk weer gehad, constant minimum 8 graden overdag, doch een half uurtje verder een sneeuwwandeling kunnen maken.

Zeker aan te raden regio voor de fietser en de motorijder.

Het huisje zelf ligt in een zeer rustig gebied, maar een kwartiertje rijden later is er een mooi dorpje waar je inkopen kan doen en de markt of een restaurantje kan plunderen.

Jammer genoeg te koud om echt optimaal te kunnen genieten van ons terrasje en zwembad, maar daar valt natuurlijk niet veel aan te doen.

Kortom: heel mooie, deugddoende vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar (waarschijnlijk zomer 2015).

Gereisd met partner in maart 2014

Vakantiehuis Gîtes Cadome info