Bed and Breakfast Domaine des Goûts (Adults only)

Bed and Breakfast Domaine des Goûts (Adults only)

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Le Brethon

9.2Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

6 reviews over Bed and Breakfast Domaine des Goûts (Adults only)

• 9Gino Rigolle05-11-2016

Rustig en gezellig

Vrij afgelegen B&B, doch daardoor ook heerlijk rustig. Zeer vriendelijke ontvangst door het Vlaamse echtpaar dat deze B&B uitbaat. Veel kunnen fietsen in de omgeving (natuur en rust). Mooi domein, mooi zwembad, ... Het avondeten was telkens een voltreffer. Een aanrader dus.

• 10Koen Silge Cato Hanne26-01-2016

Ongelooflijk rustig , fantastisch verblijf

We hebben enorm genoten van de gastvrijheid . We zijn enorm verwend zowel qua gastronomie als verblijf. In het begin was het vooral wennen aan de rust die er heerste maar na 1 dag waren we dit gewoon . We zijn zeker overtuigd dat we als we deze streek terug bezoeken we graag terug bij jullie logeren . Ook onze meisjes hebben een reuze tijd bij jullie beleefd en ze willen zeker ook nog eens terug komen.

Met oudere kinderen

• 10De Bue Newt30-11-2015

Verblijf augustus 2015

We hebben super genoten van ons weekje verblijf bij jullie ! De zalige bedden, het heerlijke ontbijt met verse zelfgemaakte producten en de ganse omgeving hebben ons een heerlijke vakantie bezorgd ! Zeker voor herhaling vatbaar !!

• 8ann gooris10-08-2012

Mooie B&B

Goed onthaal, mooie kamers, mooie ligging, Op de kamer miste ik wel een haardroger en een tafeltje vooral dat de kamer zeer ruim is. Ik vind het spijtig dat je zelf je eitje moet maken bij het ontbijt en er niet voldoende plaats is om iedereen tegelijk ontbijt te geven. Verder was het eten OK en er werd veel moeite ingestoken. Anderzijds vond ik toch dat ze wel de vuilbakjes in de kamers mogen ledigen. Niettegenstaande waren de kamers pikfijn inorde, zeer goede bedden, mooie grote vensters met rolluiken, aparte kamer voor de kinderen, erg nette badkamer met 1 lavabo. Het zwembad was inorde en rondom was er voldoende mogelijkheid om zichzelf bezig te houden : badminton, hangmatten, ligzetels, petanque, ... In de directe omgeving was er niet veel te zien, wel mooie bossen maar met verschrikkelijke steekvliegen. Kristof en Kaat doen erg hun best om het naar uw wens te maken en zijn erg kindvriendelijk.

Met jonge kinderen

• 9Sandra en Marc06-08-2012

heel fijne B&B

Warm onthaal door Kaat en Christof en Flossy ,heel mooie B&B met alle comfort mooie kamers ,lekker avondeten en ontbijt . Een echte aanrader . Heel mooie streek .

Met jonge kinderen

• 9natacha16-11-2011

super chambre d'hotes

Het is vandaag 1maand geleden dat we bij jullie vertrokken zijn na een 10 daags hemels-verblijf. Een Mega verblijf, waar wij genoten hebben van het super leuk en gezellig huis (ook heel netjes), genoten van het super lekker eten (die elke dag een verrassing was) en genoten van de sfeer en jullie gastvrijheid. We mailen jullie ook speciaal vandaag want we willen christophe een prachtig mega leuke verjaardag toewensen. Kaatje, christophe en natuurlijk niet te vergeten The Flossy, geniet nog verder van het leven, jullie zijn Super bezig!!! Tot hééééééééééééééééééééél binnenkort. Thierry en Natacha.

Met oudere kinderen

0 tips over Bed and Breakfast Domaine des Goûts (Adults only)

0 vragen over Bed and Breakfast Domaine des Goûts (Adults only)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)