Reviews over Le Brethon

Rustig en gezellig

Gino Rigolle,
    5-11-2016

Vrij afgelegen B&B, doch daardoor ook heerlijk rustig. Zeer vriendelijke ontvangst door het Vlaamse echtpaar dat deze B&B uitbaat.

Veel kunnen fietsen in de omgeving (natuur en rust).

Mooi domein, mooi zwembad, ...

Het avondeten was telkens een voltreffer.

Een aanrader dus.

Ongelooflijk rustig , fantastisch verblijf

Koen Silge Cato Hanne,
    26-1-2016

We hebben enorm genoten van de gastvrijheid . We zijn enorm verwend zowel qua gastronomie als verblijf. In het begin was het vooral wennen aan de rust die er heerste maar na 1 dag waren we dit gewoon . We zijn zeker overtuigd dat we als we deze streek terug bezoeken we graag terug bij jullie logeren . Ook onze meisjes hebben een reuze tijd bij jullie beleefd en ze willen zeker ook nog eens terug komen.

Verblijf augustus 2015

De Bue Newt,
    30-11-2015

We hebben super genoten van ons weekje verblijf bij jullie ! De zalige bedden, het heerlijke ontbijt met verse zelfgemaakte producten en de ganse omgeving hebben ons een heerlijke vakantie bezorgd !

Zeker voor herhaling vatbaar !!

Mooie B&B

ann gooris,
    10-8-2012

Goed onthaal, mooie kamers, mooie ligging,

Op de kamer miste ik wel een haardroger en een tafeltje vooral dat de kamer zeer ruim is. Ik vind het spijtig dat je zelf je eitje moet maken bij het ontbijt en er niet voldoende plaats is om iedereen tegelijk ontbijt te geven. Verder was het eten OK en er werd veel moeite ingestoken. Anderzijds vond ik toch dat ze wel de vuilbakjes in de kamers mogen ledigen. Niettegenstaande waren de kamers pikfijn inorde, zeer goede bedden, mooie grote vensters met rolluiken, aparte kamer voor de kinderen, erg nette badkamer met 1 lavabo. Het zwembad was inorde en rondom was er voldoende mogelijkheid om zichzelf bezig te houden : badminton, hangmatten, ligzetels, petanque, ...

In de directe omgeving was er niet veel te zien, wel mooie bossen maar met verschrikkelijke steekvliegen. Kristof en Kaat doen erg hun best om het naar uw wens te maken en zijn erg kindvriendelijk.

heel fijne B&B

Sandra en Marc,
    6-8-2012

Warm onthaal door Kaat en Christof en Flossy ,heel mooie B&B met alle comfort mooie kamers ,lekker avondeten en ontbijt .

Een echte aanrader .

Heel mooie streek .