Camping Municipal Le Vallagnon

Camping Municipal Le Vallagnon
8,6

3 reviews over Camping Municipal Le Vallagnon in het Nederlands

zijn daar een week gebleven rustige en aangename c

johan
1-8-2017

goed rustig goedkoop met zwembad gratis wifi gratis vele wandel routes speelpleintje voor de kindjes echt een aanrader gaan er zeker nog terug er is geen winkel op de camping zelf maar op 100 meter in de straat heb je ene doe het zelf redelijk goedkoop op 3 km een intermarché in het stadje Murat waar je ook alles kan krijgen prijzig een aanrader voor jong en oud lang of kort verblijf vriendelijk personeel goed onderhouden sanitair dagelijks 2 x gepoetst behulpzaam en vriendelijk acceulle wel moeilijk tv kijken met een eigen antennen omdat je in een valei zit redelijk laag tussen de bergen heel mooi uitzicht

Gereisd Met partner in juli 2017

Prachtige sobere camping

Sven
30-8-2013

Eenvoudige en rustige camping met degelijk sanitair. Veel ruimte, sportterrein, ping-pong en speeltuin, TV-zaal, riviertje (waar kinderen zich uren kunnen in vermaken). Paradijs voor wandelaars en prachtige natuur in de omgeving. Geen afgebakende plaatsen of animatie. Vers brood (en andere basisproducten) in winkeltje/bar op ong. 200 m van de ingang. Gemeentezwembad (plonsbad, ondiep en diep bad) ligt aan de ingang van de camping en apart te betalen (weliswaar net als de camping zelf tegen een spotprijs). Gratis wifi van het naastgelegen hotel (wel aan niemand doorvertellen).

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen en goedkoop

Bjorn
17-6-2011

Municipalcampings (gemeentecampings) zijn over het algemeen goedkoop en degelijk. Dat is ook hier het geval. Het sanitair op het achterterrein is wat minder, maar in het hoofdgebouw is het prima in orde. Er is een TV aanwezig waar eenieder gratis naar mag kijken. Populair is het journaal en "le Metéo", het weer. Er is geen animatie, maar dat is ook niet nodig, er is in de omgeving echt héél veel te zien en te bezoeken. Ook wandelaars komen hier ruimschoots aan hun trekken. Er is een zwembad, maar dit is NIET van de camping, hier moet je apart voor betalen, maar de prijs is niet te vergelijken met Nederland; een stuk goedkoper. Als je een paar dagen blijft, neem dan een abonnement, dat scheelt ook weer een paar Euro. Dit is een prima no-nonsense camping in een prachtige omgeving.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Le Vallagnon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Vallagnon in Laveissière (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Vallagnon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.