Laval-sur-Doulon

Reviews over Laval-sur-Doulon

Fantastische plek met kleine kinderen

Léonne Belderbos, Henk Folkers,
    23-4-2016

Tussen 1995 en 2006 vele malen hier geweest. Lekker rommelen en klussen, oude kleren aan, wandelen en lezen, picknicken, struinen door de bossen en de velden. Vooral in de herfst is het er prachtig en is er ook van allerlei te oogsten, bramen, paddestoelen, appels... Heerlijk creatief omgaan met het gebodene. Veel leuke lieve mensen ontmoet. Jaren achtereen geweest, kinderen nu groot, zij gaan straks op hun beurt met hun eigen kinderen. Je moet niet bang zijn voor kruipend gespuis, de huisjes zijn met liefde voor natuur en milieu gebouwd, comfortabel maar niet steriel, noch potdicht.

Heerlijke herinneringen aan die tijd.

In 2014 nog een keer terug geweest en binnenkort ga ik weer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Heerlijk rustig in een prachtig wandelgebied

John van der Woude,
    22-3-2013

Dit is een huisje voor rustzoekers en wandelaars.

Prachtig gelegen aan het eind van een weggetje.

Vanuit het huis zijn er vele wandelmogelijkheden.

De vriendelijk verhuurders, Ria en Robert, organiseren ook ezel wandeltochten in de omgeving. Verder zijn er vele mogelijkheden voor leuke uitstapjes.

Gereisd met partner in januari 2013

Helemaal tot rust komen midden in de natuur!

Reinier van der Mijden,
    1-10-2010

Het vakantiehuis Le Soleil 2 (er zijn er meer!) ligt geweldig in de natuur aan het einde van een zeer rustige bosweg. Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden en oude stadje en dorpen. De (Nederlandse) eigenaren Robert en Ria wonen al jaren in de omgeving en staan altijd klaar met raad en daad! Ze hebben ook ezels te huur voor (meerdaagse) tochten in de omgeving. Bij het huis zit een lekkere tuin en bos om in te spelen en buiten te verblijven. Kortom: heel goede prijs-kwaliteit verhouding en een plek om echt tot rust te komen!

fam. vd Mijden uit Tiel

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Mooi gelegen vakantiehuis

C. Struik,
    26-5-2010

Mooi gelegen vakantiehuis midden in de natuur. Heerlijke plek om tot rust te komen en te wandelen. Via de eigenaren kun je een tocht met een ezel boeken, helemaal te gek, zeker met kinderen. Goed geregeld, zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010
Laval-sur-Doulon scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews