Vakantiehuis Las Costes

Vakantiehuis Las Costes

Vakantiehuis
Weer vandaag24°

1 review over Vakantiehuis Las Costes in het Nederlands

Een aanrader voor koppels & gezin met kinderen!

Kimberly Brentjes
9-8-2016

Op de weg ernaartoe merk je het al, wat een rust. Als we arriveren is het nog mooier dan we hadden gedacht. We worden we direct warm ontvangen door de eigenaar Ray. Hij laat ons zien wat er allemaal is op het grote erf, we kunnen zwemmen, heerlijk zonnen, jeu de boules spelen , en nog veel meer! Het erf ziet er goed verzorgd uit en overal prachtige bloemen. Op het erf staat een hoofdgebouw met daarin 3 appartementen verwerkt een gîte. De gîte ligt een beetje afgelegen dus volop privacy, de inrichting is erg gezellig! De keuken is meer dan compleet. Buiten is er een overkapping met een zitje en een BBQ. Het zwembad ligt erg gunstig ten opzichte van de zon en het erf en heeft een prachtig uitzicht. Vanuit Lauresses kun je prachtige oude steden, dorpjes, kastelen, bedevaartsoorden, natuurgebieden, waterparken bezoeken, maar als je actief bent ingesteld is er ook genoeg te doen.

Gereisd Met partner in juli 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Las Costes in Lauresses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Las Costes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.