Vakantiehuis Le Moulin Gitenay

Vakantiehuis Le Moulin Gitenay
9,7

4 tips over Vakantiehuis Le Moulin Gitenay

Jan en Tineke Doornbos, 5-7-2015

Goed uitgangspunt voor een wandeling, routes aanwezig.

Bijzonder om een keer in een Yurth te logeren. Dicht bij de natuur leven en dieren in je nabijheid.

sieneke storm, 25-9-2014
er valt geen tip te geven over de kamer, want alles wat je nodig hebt is volledig aanwezig. in de omgeving kun je overal heen, je moet alleen geen hekel aan autorijden hebben. wij hebben erg veel van de omgeving gezien
edenoudsten, 3-8-2014

ga zeker een keer mee-eten als Baukje kookt, een avond culinair genieten!

neem een oude wok mee, dan kan je heel de week buiten op je eigen vuur koken, heerlijk....

We hebben een aantal aanbieders voor Le Moulin Gitenay voor je op een rij gezet:

familie van meuwen, 3-8-2014
    Ga zeker een keer mee-eten als Baukje kookt dat is een avond culinair genieten! Neem een oude wok mee en kook je eten buiten op de stookplaats!