Bed and Breakfast La Maison Bleue

• Goed: 7 - 8

Huiselijk, gastvrij en gezellig

LN
10-7-2017

Wim en Toon doen er alles aan om het je als gast naar de zin te maken. Na de welkomstborrel in de tuin serveerden ze een uitgebreid 4-gangen diner en een apart kindermenu voor onze 2 kinderen. Ook bij het ontbijt ontbrak het aan niets. De faciliteiten (toilet, badkamer, slaapkamer) zijn sober maar netjes. De bedden liggen heel comfortabel.

Wij komen graag nog een keer terug op doorreis naar Zuid-Frankrijk/Spanje!

Voor het zevende jaar...geweldig fijn

Frank en Esther den Ouden
9-7-2017

Op en top welkom, ook als je voor de eerste keer komt.

Betere gastheren bestaan niet.

Eten, kamers en bedden geweldig.

Hier mag en kan echt alles.

Een aanrader voor een paar dagen of een week.

Heerlijk voor rustzoekers.

Formidable

Manuel Sinkeldam
19-6-2017

Geweldige gastheren, mooi gelegen en alles tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader voor een ieder die vakantie wil vieren in de Auvergne of op doorreis is. Voor ons een onvergetelijke ervaring en boven verwachting.

Manuel en Matt

graag weer als we in de buurt willen rond kijken

Henk en Wouter en Elly en Henk
6-4-2017

Dat Wim en Toon 2 Fantastische Gastheren zijn voor wie zorg en plezier en vermaak geen punt is .

Ze zijn met ons naar een week markt geweest en s'avonds mee naar een Groot Wok restaurant in Montlucon .

We hebben er 4 Nachten geslapen en het was perfect

gr. Henk en Elly en Henk en Wouter

zeker weer een keer

Henk en Wouter en Elly en Henk
1-4-2017

Ontbijt en diners waren goed.

Voelde als thuiskomen.

A. Roorda
24-10-2016

Mooie luxe kamers en geweldig eten. Met onze tiener dochters genoten van deze tussenstop en zeer gastvrije heren.

Bed and breakfast the luxe. Was echt een leuk adres.

wim en toon, eigenaar, 18-1-2017
Hartelijk bedankt voor je commentaar en hopelijk mogen we jullie nog eens bij ons ontvangen, groeten Wim en Toon

Bij Toon en Wim is iedere keer weer een warm bad

Annemarie
23-10-2016

Het is hier iedere keer weer heerlijk: een gastvrij onthaal, heerlijk eten, prima bedden, oprechte belangstelling van gastheren Toon en Wim, een fraaie omgeving, luieren in de tuin.......
Wim en Toon, eigenaar, 18-1-2017
Bedankt voor je review, hopelijk tot ziens, jullie waren ook fijne mensen!

Een ontspannen en hartverwarmend verblijf.

Frans A'Campo
22-10-2016

Na enkele annuleringen waren wij de hekkensluiters van het zomerseizoen, gezegend met schitterend nazomerweer.

La Maison Bleue is een sfeervol huis met een grote tuin waar je heerlijk tot rust kan komen. Toon en Wim zijn de perfecte gastheren, die elke gast zich direct thuis laten voelen met veel aandacht voor persoonlijke wensen of behoeften. Voorbeeld:

als vegetariër heb ik 10 dagen genoten van top vegetarische gerechten van (chef!-)kok Toon. Zowel een ideale pleisterplek voor een rustige vakantie in de mooie, landelijke Auvergne als een ideaal tussenstation voor b.v. twee nachten van en naar het zuiden. Een aanrader voor alle francofielen!

een 100% aanrader

jennie en jan
21-10-2016

Hier vind je alles wat een mens mag verwachten van een Chambres d' Hotes.

Probeer het zelf uit en we weten zeker dat je hier zult terug keren.

De sfeer, het enthousiasme en de entourage alles tot in de puntjes verzorgd.

Fantastische warme gastheren

Raymond en Ingrid
20-10-2016

Omgeving is mooi, ideale tussenstop eventueel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Maison Bleue in Lapeyrouse (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Maison Bleue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Maison Bleue scoort een 9.46 uit 10 op basis van 152 reviews.