Tijdelijk €25 aanbetaling

La Maison Bleue

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Maison Bleue voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 152 reviews
+160

9.9FenomenaalScore uit 152 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

152 Reviews over La Maison Bleue

• 10Gert Wolters16-09-2022

Pareltje

Al vaker geweest en weer heel fijn ontvangen door Wim en Toon. Natuurlijk was het avondeten weer top met veelal plaatselijke producten. Na een goed ontbijt met o.a. zelfgemaakte jam onze reis vervolgd naar Spanje. Een pareltje onder de B&B's.

• 8Cédric19-07-2017

Accueil chaleureux et chambres confortables

Les chambres sont spatieuses et les lits confortables. Petit déjeuner copieux sucré/salé. Hôtes accueillants et chaleureux. Terrain verdoyant. Ambiance et décoration de la maison vintage. Bémol: une chambre difficile d'accès pour les personnes à mobilité réduite, escalier difficile.

• 9LN10-07-2017

Huiselijk, gastvrij en gezellig

Wim en Toon doen er alles aan om het je als gast naar de zin te maken. Na de welkomstborrel in de tuin serveerden ze een uitgebreid 4-gangen diner en een apart kindermenu voor onze 2 kinderen. Ook bij het ontbijt ontbrak het aan niets. De faciliteiten (toilet, badkamer, slaapkamer) zijn sober maar netjes. De bedden liggen heel comfortabel.

Wij komen graag nog een keer terug op doorreis naar Zuid-Frankrijk/Spanje!

• 9Frank en Esther den Ouden09-07-2017

Voor het zevende jaar...geweldig fijn

Op en top welkom, ook als je voor de eerste keer komt. Betere gastheren bestaan niet. Eten, kamers en bedden geweldig. Hier mag en kan echt alles. Een aanrader voor een paar dagen of een week. Heerlijk voor rustzoekers.

• 10Manuel Sinkeldam19-06-2017

Formidable

Geweldige gastheren, mooi gelegen en alles tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader voor een ieder die vakantie wil vieren in de Auvergne of op doorreis is. Voor ons een onvergetelijke ervaring en boven verwachting.

Manuel en Matt

• 9Henk en Wouter en Elly en Henk06-04-2017

graag weer als we in de buurt willen rond kijken

Dat Wim en Toon 2 Fantastische Gastheren zijn voor wie zorg en plezier en vermaak geen punt is . Ze zijn met ons naar een week markt geweest en s'avonds mee naar een Groot Wok restaurant in Montlucon . We hebben er 4 Nachten geslapen en het was perfect gr. Henk en Elly en Henk en Wouter

• 8Henk en Wouter en Elly en Henk01-04-2017

zeker weer een keer

Ontbijt en diners waren goed.

• 10A. Roorda24-10-2016

Voelde als thuiskomen.

Mooie luxe kamers en geweldig eten. Met onze tiener dochters genoten van deze tussenstop en zeer gastvrije heren. Bed and breakfast the luxe. Was echt een leuk adres.

eigenaar, 18-01-2017

Hartelijk bedankt voor je commentaar en hopelijk mogen we jullie nog eens bij ons ontvangen, groeten Wim en Toon

• 10Annemarie23-10-2016

Bij Toon en Wim is iedere keer weer een warm bad

Het is hier iedere keer weer heerlijk: een gastvrij onthaal, heerlijk eten, prima bedden, oprechte belangstelling van gastheren Toon en Wim, een fraaie omgeving, luieren in de tuin.......

eigenaar, 18-01-2017

Bedankt voor je review, hopelijk tot ziens, jullie waren ook fijne mensen!

• 9Frans A'Campo22-10-2016

Een ontspannen en hartverwarmend verblijf.

Na enkele annuleringen waren wij de hekkensluiters van het zomerseizoen, gezegend met schitterend nazomerweer. La Maison Bleue is een sfeervol huis met een grote tuin waar je heerlijk tot rust kan komen. Toon en Wim zijn de perfecte gastheren, die elke gast zich direct thuis laten voelen met veel aandacht voor persoonlijke wensen of behoeften. Voorbeeld: als vegetariër heb ik 10 dagen genoten van top vegetarische gerechten van (chef!-)kok Toon. Zowel een ideale pleisterplek voor een rustige vakantie in de mooie, landelijke Auvergne als een ideaal tussenstation voor b.v. twee nachten van en naar het zuiden. Een aanrader voor alle francofielen!

Bed & Breakfast La Maison Bleue info

• AirconditioningNiet beschikbaar