Camping Hondencamping & Gite Les Cerisiers

Camping Hondencamping & Gite Les Cerisiers

8.9Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, Lapeyrouse (Puy de Dome)

8.9Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

21 reviews over Camping Hondencamping & Gite Les Cerisiers

• 10Marianne, Niels & Ferrin15-09-2020

Super!

Super verblijf gehad voor de derde keer. Grote omheinde campingplaatsen met geweldig uitzicht, fijn zwembad en superschoon sanitair! In deze Corona-tijd werd meer dan voldoende aandacht besteed aan hygiëne en overal staan desinfectiemiddelen. Het is mogelijk om elke dag brood/croissants te bestellen en wat te eten en te drinken. Ellen is een fantastische gastvrouw en het was leuk om elkaar na 3 jaar weer te zien. In de omgeving zijn mooie lange wandelingen te doen met de hond. De supermarkt is wat verder weg (10 - 15 km), maar was voor ons geen probleem. Ik raad iedereen die met zijn hond (-en) op vakantie gaat hier eens naartoe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 2019
    10BertEnSofie22-09-2019

Fantastische ontspannende vakantie

Prachtige locatie, rustig, weinig toerisme. Een kwartiertje rijden tot de dichtsbijzijnde supermarkt. Genoeg mogelijkheden in de omgeving om je dag vol te krijgen (Puy de Dome, kratermeer, watervallen, bossen, rivier om te kajakken,...). Vriendelijke gastvrouw Ellen, kookt ook zeer lekker, 3-gangenmenu te reserveren aan een goed tarief. Organisatie van een lekkere barbeque met de andere gasten, ook aan een goed tarief. Alles is aanwezig op de camping, tot frietjes, snacks, drinken aan toe. Proper sanitair, wordt iedere dag gepoetst. Ruime plaatsen, omheind, de honden kunnen niet weg. Hondenzwembad aanwezig om af te koelen, en ook een goed onderhouden en proper zwembad voor de gasten zelf waar de honden niet in kunnen. Heel grote losloopweide bij het hondenzwembad. Fantastische vakantie gehad, bedankt Ellen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Hans Mellink26-08-2019

Heerlijke camping

Prima hondencamping met afgesloten plaatsen. Onze hond vond het prima. De table d’hotes is prima verzorgd. Brood te bestellen, een biertje,wijntje en ijsje te koop en er is een klein zwembad om af te koelen. Een meertje waar de hond kan zwemmen op ca 2 km afstand. Prima plek zeer gastvrije en behulpzame beheerder (Ellen). Prima sanitair kortom prima plek als je rust zoekt.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Rpb12-08-2019

Geen hondenparadijs

Alle foto’s met water wekken hele andere indruk. Er is geen water! Wel het meertje waar je mag vissen en honden verboden zijn. Bij heet weer onvoldoende mogelijkheden voor afkoeling voor honden. Veel kleine honden en VEEL te VEEL gekef. Slechte WiFi . Geen gescheiden toiletten: je zit voor andermans douche. Tarief opeens €32 ipv €20,40 zoals op site stond en haar liet zien. Eigen afgezette terreintje is eigenlijk het enige unieke maar dat heeft onze hond niet nodig

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam. Bons11-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Kleinschalige camping met grote omheinde plaatsen. Zwembad voor de hond en een voorde baasje. Je kunt dagelijks mee-eten met Ellen. Ze kookt heerlijk. Elke week BBQ met alle gasten (vrijwillig) Mooie omgeving. Wij hebben in de safaritent geslapen. De staat tussen de bomen en heeft een prachtig uitzicht op landerijen met schapen en koeien. Wij hebben 2 fantastische weken gehad! Dank je wel Ellen en medewerkers!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10kees berger02-08-2019

een supercamping

ik kom nu een aantal jaar op les Cerisiers het voelt als thuiskomen je gaat weer verder waar je het jaar ervoor bent gestopt. de eigenares en haar steun en toeverlaten doen er alles aan om het de gasten (hond en baas) het naar de zin te krijgen en hebben inmiddels eengrote plaats in ons hart weten te veroveren. kortom eeen top camping

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Kees en laura13-05-2018

Supergastvrije ontvangst. Heerlijk gegeten bij Ellen en Steven. Perfecte plek om met je honden te vertoeven.keurig en zeer schoon sanitair. Elke ochtend vers brood.s avond kan je bij Ellen en Steven aanschuiven voor een zeer smakelijk diner. Schitterende landelijke omgeving. Kortom AANRADER ,[email protected]

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Jan13-10-2017

Geweldig!

Geweldig leuke camping, klein, overzichtelijk en bijzonder leuk voor onze husky's. Zeer gastvrije ontvangst door Ellen in de keuken, echt leuk! Plaatsen zijn zeer ruim en de honden kunnen er heerlijk op rondrennen en spelen. Leuke wandelroutes in de nabije omgeving en vooral veel rust en stilte. Ook het sanitair is buitengewoon netjes en schoon. Niet wat je gemiddeld in Frankrijk verwacht zeg maar. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en alvast een optie genomen voor volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Loek01-08-2017

De ideale hondencamping

Dit is een heel fijne hondencamping waarbij iedere plek is omheind. Zeker met kleinere honden (wij waren er met 2 teckels) is dat ideaal. De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Geen vraag of verzoek is te veel. Daarbij is het sanitair onlangs geheel vernieuwd. Ook staan er dit jaar op iedere plek een picknicktafel en parasol; heerlijk om met mooi weer en het prachtige uitzicht hieraan te kunnen eten. De (gratis) WIFI op onze campingplaats was goed (veel beter dan op menig andere camping). Het zwembad is niet groot maar voldoende om lekker af te koelen. Er is ook een (zwem)meer op loopafstand. Ik vind de camping niet geschikt voor kleine kinderen, hiervoor zijn geen faciliteiten en honden mogen op het middenveld loslopen. Kortom, een ideale camping voor honden waarbij ook aan de baasjes wordt gedacht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10corrie v.d.kant05-01-2017

rust, 100% gastvrijheid

In 2014 hebben wij hier op de camping gestaan en zijn wij in de gite geweest. Dit jaar tussen kerst en oud en nieuw in de gite gezeten. Wat een verademing. Geen last van vuurwerk. Heerlijke gite. Alles is aanwezig en het is er heerlijk warm. Ellen en Steven zijn super gastvrouw en heer. Heerlijk gegeten. Wat is er niet mooier dan iedere morgen de luiken opendoen en de heuvels en natuur onder de rijp te zien. Het sanitair voor de camping wordt vernieuwd en wij hebben al gezien dat dit fantastisch wordt. Zowel de camping als de gite zijn een aanrader. Onze honden hebben het er fantastisch.

Gereisd met partner in december 2016

Camping Hondencamping & Gite Les Cerisiers info