Camping Hondencamping & Gite Les Cerisiers

Laatste review

Kees en laura,
13-5-2018

Supergastvrije ontvangst.

Heerlijk gegeten bij Ellen en Steven.

Perfecte plek om met je honden te vertoeven.keurig en zeer schoon sanitair.

Elke ochtend vers brood.s avond kan je bij Ellen en Steven aanschuiven voor een zeer smakelijk diner.

Schitterende landelijke omgeving.

Kortom AANRADER ,!!@

15 reviews over Camping Hondencamping & Gite Les Cerisiers in het Nederlands

Kees en laura,
13-5-2018

Supergastvrije ontvangst.

Heerlijk gegeten bij Ellen en Steven.

Perfecte plek om met je honden te vertoeven.keurig en zeer schoon sanitair.

Schitterende landelijke omgeving.

Kortom AANRADER ,!!@

Geweldig!

Jan,
13-10-2017

Geweldig leuke camping, klein, overzichtelijk en bijzonder leuk voor onze husky's. Zeer gastvrije ontvangst door Ellen in de keuken, echt leuk! Plaatsen zijn zeer ruim en de honden kunnen er heerlijk op rondrennen en spelen.

Leuke wandelroutes in de nabije omgeving en vooral veel rust en stilte.

Ook het sanitair is buitengewoon netjes en schoon. Niet wat je gemiddeld in Frankrijk verwacht zeg maar.

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en alvast een optie genomen voor volgend jaar!

De ideale hondencamping

Loek,
1-8-2017

Dit is een heel fijne hondencamping waarbij iedere plek is omheind. Zeker met kleinere honden (wij waren er met 2 teckels) is dat ideaal. De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Geen vraag of verzoek is te veel. Daarbij is het sanitair onlangs geheel vernieuwd. Ook staan er dit jaar op iedere plek een picknicktafel en parasol; heerlijk om met mooi weer en het prachtige uitzicht hieraan te kunnen eten. De (gratis) WIFI op onze campingplaats was goed (veel beter dan op menig andere camping). Het zwembad is niet groot maar voldoende om lekker af te koelen. Er is ook een (zwem)meer op loopafstand. Ik vind de camping niet geschikt voor kleine kinderen, hiervoor zijn geen faciliteiten en honden mogen op het middenveld loslopen. Kortom, een ideale camping voor honden waarbij ook aan de baasjes wordt gedacht.

rust, 100% gastvrijheid

corrie v.d.kant,
5-1-2017

In 2014 hebben wij hier op de camping gestaan en zijn wij in de gite geweest. Dit jaar tussen kerst en oud en nieuw in de gite gezeten.

Wat een verademing. Geen last van vuurwerk. Heerlijke gite. Alles is aanwezig en het is er heerlijk warm.

Ellen en Steven zijn super gastvrouw en heer.

Heerlijk gegeten. Wat is er niet mooier dan iedere morgen de luiken opendoen en de heuvels en natuur onder de rijp te zien.

Het sanitair voor de camping wordt vernieuwd en wij hebben al gezien dat dit fantastisch wordt. Zowel de camping als de gite zijn een aanrader.

Onze honden hebben het er fantastisch.

Tja waar zal ik mee beginnen?

Eerst de camping: een mooi stuk grond met ruime, omheinde plaatsen waar de honden heerlijk los kunnen lopen. Mooi uitzicht. Schoon sanitair, veel info over wandelingen en plaatsen in de buurt. Heerlijke table d"hote en gezellige BBQ verzorgd door de eigenaren Ellen en Steven. Ik ben 3 weken geweest, alleen met mijn 2 hondjes en heb in de boomgaard gestaan met de tent. Veel schaduw wat goed van pas kwam omdat het erg heet was.

Heerlijk genoten van het zwembad en de gezelligheid op de camping. Mijn honden hebben heerlijk gespeeld met de andere honden op de camping.

Eigenaren zeer behulpzaam, helpen je overal mee: bijvoorbeeld: voor mij gaat het opzetten van een grote ent wat moeilijker>>>> alle hulp bij gehad.

Extra: superlieve mensen, ze bestaan nog: ik werd ziek op de laatste dag, ben naar ziekenhuis gebracht, gebleven tot ik opgenomen werd, mij geholpen tijdens opname, opgehaald uit ziekenhuis enz. Met geen pen te beschrijven hoe dankbaar ik hen ben xxx

Geweldig

Wendy
2-9-2016

Wij hebben hier een super vakantie van twee weken gehad. De honden hebben genoten! Wij hebben genoten! Een heerlijk rustige camping! Waar aan alles voor de hondjes is gedacht! Oh ja trouwens ook wel aan de baasjes hoor:) bij aankomst hebben we gegeten bij Ellen en Steven wat een verwennerij! Iedere morgen heerlijk vers stobrood en croissantjes. Wil je iets weten waar je naar toe wil loop ff bij Ellen en Steven binnen en zij adviseren je in alles! Wij komen zeker weten nog een keertje terug

Heerlijk stressvrij

Marc
13-6-2016

Hebben een weekje vertoefd in de safaritent. Is uitstekend bevallen. Gastvrije camping eigenaren en hebben echt genoten. Grote omheinde plaatsen goed en schoon sanitair, mooi zwembad en vooral veel rust. Er liggen veel wandelroutes voor als je er op uit wilt, een gemeenschappelijke koelkast, handig als je hond natvoer eet (vlees). Wij komen zeker terug

leuk maar niet voor herhaling vatbaar

van rossum
27-9-2015

Grote plek voor tent/ caravan en mooie vergezichten. Verder ontbrak bezieling moe einde van seizoen? Maar ja gast is gast.

Als iets gemeld werd dat kapot was bleef dat kapot en schouders opgehaald.

Wat wij aan deze hondencamping als groot min punt vonden is dat los wandelen met je hond minimaal een half uur of langer de de auto weg is.

Ook de omheinde plekken leverde bij veel honden territorium gedrag op. Dus veel macho gedrag en stres bij veel honden.

Te Gek

jan en didy Revier
21-9-2015

Frank en Ellen geven je een geweldig gevoel van hoe welkom je bent en zijn er op en top voor hun gasten en vooral honden. En dit alles zonder enige opdringerigheid. Vanaf je inmense omheinde plek heb je een schitterend uitzicht over de vallei. Je hond kan lekker los op je eigen terrein of je doet het hekje open en alle honden vriendjes spelen samen. Iedere dag kookt Ellen behalve woensdag. De omgeving is mooi wat natuur betreft, maar verder totaal niet toeristisch. Onze Gabber heeft er 150% genoten en wij hebben lekker kunnen relaxen en zwemmen in hun zwembad. Wij gaan volgend jaar zeer terug, Gabber kan ze niet missen en stiekem wij eigenlijk ook niet. Dank je wel Ellen en Frank voor deze geweldige week

Goed bezig!

René
28-8-2015

In augustus weekje Les Cerisiers geweest en safaritent gehuurd. Gastvrije eigenaren die weten waar ze mee bezig zijn. Ligging van de camping is rustig met een mooi uitzicht. Ruime, afgezette, plaatsen zodat je honden op je eigen terrein blijven. Mooie speel- en/of wandelweide. Sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig, (sanibroyeur) schoon en doeltreffend. Mooi zwembad wat welkom was met het warme weer. Table d'hote is een aanrader, heb de hele week lekker gegeten. Elke dag broodjesservice, vanaf 09.00 uur lag je bestelde brood klaar. RVS afwasbakken en voorzieningen zijn schoon. Voldoende wc-papier, afwasmiddel etc. Zeker voor herhaling vatbaar. Mijn tips zal ik in een mail naar de eigenaren sturen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hondencamping & Gite Les Cerisiers in Lapeyrouse (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hondencamping & Gite Les Cerisiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.