Bed and Breakfast Au Chabrol

Bed and Breakfast Au Chabrol

4 reviews over Bed and Breakfast Au Chabrol in het Nederlands

I. Van Beek
16-9-2018

Het is één groot feest om te gast te zijn in au Chabrol!

Het eten door de chef de la Maison is zo goed dat uit eten gaan gewoon tegenvalt .

De gastvrouw heeft oog voor detail en zal er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

De gite is gezellig met eigen tuin, woonkamer slaapkamer en keuken. Deze keuken is zeer compleet ingericht. In de tuin is een houtgestookte hottub waar je s avonds of overdag in kunt relaxen. Afkoelen kan daarna in het zwembad.

...en de natuur in de Auvergne is fantastisch mooi. Kortom een enorme aanrader deze B en B

Hier geniet je van de stilte, de rust, de -vooral zeer groene- mooie omgeving

Het knusse, volledig compleet en schoon huisje, en een fijn bed

Een hottub om in weg te dromen, heerlijke gerechten (drie-gangen), met aandacht, liefdevol bereid door kok Jan himself!

Alles compleet, goed verzorgd door deze superhosts!

Wij komen volgend jaar terug!

Edwin en Ingrid
23-5-2018

Deze plek is de ideale plek voor wandelaars. Voor mensen die houden van rust, prachtige natuur, schone lucht, zacht water en heerlijk eten en drinken. Je kunt vanuit het vakantiehuisje mooie wandelingen maken. De gite is compleet, schoon en een prima bed. De hottub in de privétuin is heerlijk. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij!

Top B&B en gite

Christy Vanhee
25-4-2017

Wij hebben een topverblijf gehad in de gite van 'Au Chabrol'. We hadden de bourgondische week geboekt en werden culinair verwend. Het ene topgerecht na het andere belandde op ons bord. Ook het ontbijt voldeed rijkelijk. De gite heeft alles wat je nodig zou kunnen hebben tijdens je vakantie inclusief een heerlijke tuin, gebruik van het zwembad, gratis wifi en hottub. De B&B is ideaal gelegen voor mooie wandelingen in de natuur. Indien je een fan bent van geocaching, kom je hier ook aan je trekken. Er liggen heel veel mooie geocache wandelingen op ongeveer een half uurtje rijden. Wij hadden een super week en komen zeker eens terug.

Jan en Annelies, Eigenaar, 19-9-2017
Per ongeluk, met surfen op internet, kwam ik Au Chabrol tegen op Zoover. Ik heb me nu daar geregistreerd en zag dat jullie ons hadden gereviewd; wat super! bedankt en tot mei!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Chabrol in Lapeyrouse (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Chabrol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.