7,7

39 reviews over Camping Gorges de Allier in het Nederlands

Een prachtige camping.

c.den rooijen
8-9-2018

Je kunt je eigen plek uitzoeken. Het maakt niet uit waar je staat. Wij stonden onder de bomen. en we konden zo de rivier in.heerlijk in de stroomversnelling. Langeac heeft donderdags een leuke markt. Echt op zijn Frans. Leuke authentieke plaatsjes in de buurt. geen toeristen maar vonden wij niet erg, Een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad op prima camping

Wouter
10-8-2018

Een heel mooie camping zonder rijtjes, waar je zelf je plaats mag kiezen, zonder beperking in afmeting, dus zoveel ruimte als je nodig hebt. Ruime keuze in schaduw onder/tussen de grote eiken en zonnige plaatsen. Heel erg voordelig. Prima zwembad en lekker riviertje om te zwemmen.

Minder goed was de hygiene/staat van het sanitair. Werd twee keer per dag schoon gemaakt, maar was gedateerd en oogde vrij snel vies. Kwam met name doordat er vrijwel uitsluitend hurktoiletten zijn. Hebben we zelf voor de kinderen opgelost met de Porta Potti te gebruiken. Broodservice was halverwege ons verblijf ineens gestopt, maar ik ging toch al iedere dag in het dorp brood halen (loopafstand), dus dat was geen probleem. Supermarkt (Lidl) is op loopafstand van de supermarkt voor de kleine boodschappen, Super U en Intermarche ook in dorp, dus geen uren in de auto voordat je bij de supermarkt bent.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

ruime plekken aan leuke rivier

C. D
13-9-2017

3 weken gestaan in juli/aug. Ruime plekken die je zelf mag uitzoeken. Rivier met stroomversnelling érg leuk om met bandjes af te gaan! Zwembad klein, maar voldoet prima! Eten in de snackbar geen aanrader (pizza werd opgewarmd in de magnetron, patat werd in koud frituurvet gegooid....), maar gelukkig zit er in het dorpje (wat niet veel voorsteld) een goede pizzeria en snackbar. Broodjes op de camping prima, Lidl op loopafstand. Een camping waar kinderen lekker kunnen rondstruinen. En dat voor dit geld!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk rustig

Elly
23-8-2017

Zelf een plaats uit mogen zoeken .

Gereisd Met partner in juli 2017

Ruime camping aan leuke rivier

Kees
10-8-2017

Grote camping zonder afgebakende plaatsen. Plekje zelf uitzoeken, ook in hoogseizoen diverse mooie plaatsen beschikbaar. Eenvoudig zwembad (redelijk druk in hoogseizoen) maar rivier maakt veel goed (mooie stroomversnelling). Leuk dorp met enkele winkels en restaurantjes op loopafstand.

Heerlijk, vakantie zoals het moet....

Nellie
10-8-2017

Door de ligging is deze camping een fantastische plek om te vertoeven, vooral als het mooi weer is en dat was het. De rivier is fantastisch om vanaf te drijven op een band of een luchtbed. De stroomversnelling aan het eind bij het strandje is een leuk einde van dit tochtje. Het sanitair bij onze plek was oud. Er zijn ook nieuwere toiletgebouwen, maar wij hadden wc's zonder bril. Wel redelijk schoon.. Het zwembad is klein maar fijn, met heel veel ligbedden eromheen. Prima! Het dorp is een mooi Frans dorp, waar je zo naar toe kan lopen vanaf de camping. Brood kan je ook kopen bij de Lidl, die vlakbij, aan de achterkant van de camping zit. Dochter van 8 heeft zich vermaakt met rivier en zwembad, beide zelfstandig. Zoon van 15 ook, en met wat vrienden. Zij maakte ook een kampvuur op het strand, wat oogluikend wordt toegestaan. Er wordt veel gekanood op de Allier, een echt aanrader! In de omgeving is niet heel veel te doen, wel veel prachtige dorpjes en kerkjes.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super leuke camping. Sanitair slecht

Jolens
3-8-2017

Ruime mooie plekken aan een leuke rivier. Je mag zelf je plek uit zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ouderwets leuke camping

Bastiaan
27-7-2017

Topcamping voor mensen die niet helemaal vermaakt willen worden. Ruimte Rust maar ook gezellig.

Heerlijke camping

Rob En elly
21-10-2016

Prachtige camping.Geen afgebakende plaatsen. Ruimte in overvloed.( Wij kwamen hier rond 23augustus). Zwembad heerlijk en alles keurig in orde. Sanitair schoon en ruim. Vriendelijk personeel.!! Gezellige restaurant je(alleen een buitenterras) daar hier te even was qua snacks.Een camping om zeer zeker te bezoeken. Ook een pluspunt is dat je lopend mogenlijk direct het leuke dorp inloopt. En lekker wandelen langs rivier en leuk park.

Prima camping zonder poespas, goed personeel

Fam. Koekoek, Hoogeveen
26-8-2016

Keurige camping aan snelle bocht in de rivier (neem een band of luchtbed mee!), klein zwembad maar voldoende om af te koelen (shorts zijn er verboden). Verschillende speel- en sportveldjes. Personeel denkt goed mee en zeer oplossingsgericht. De nieuwe huisjes zijn helemaal top! Dorp is klein, maar wel historisch (met een soort binnen'stadje') en heeft alle voorzieningen. Mooie weidse omgeving, veel sportieve mogelijkheden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gorges de Allier in Langeac , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gorges de Allier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.