Géén boekingskosten

Meer camping info

131 Reviews over La Chauderie

• 7Joost24-08-2021

Eenvoudige camping

Eenvoudige camping met mooie ligging. Het is een gemoedelijke camping met veel Nederlanders. Het sanitair bestaat uit twee gebouwen, het gebouw boven is prima. Het gebouw beneden is echt heel dringend aan renovatie toe. De dagelijkse schoonmaak is prima maar het gebouw heeft veel achterstallig onderhoud.Het eten bij het restaurant is prima en voor een nette prijs. De jeugd moet het doen met een speelveld en een kleine speeltuin. Maar er is jeugd genoeg dus die vermaken zich met elkaar.

• 3Staat v/h sanitair
  • 10Wilma en Anton Kneppers13-09-2020

wat een heelijke camping

Dit is echt een camping zoals je die wenst, gastvrije eigenaren die er echt alles aan doen om je het naar de zin te maken, bovenop de hoge standaard die ze hier bieden. heerlijke ( zelfbereide) verse maaltijden en pizza's, bier van de tap. Schoon sanitair met zeeppompjes én toiletpapier, waar vindt je dat?, uitstekende ligging, ruime standplaatsen op verschillende niveau's, ideale uitvalsbasis voor wandelen, mega veel mountainbikeroutes in alle categorieën. mooie dorpjes en stadjes in de omgeving. heerlijk zwemmen in het zwemmeer even verderop. kortom, voor ons reden om zeker nog eens terug te gaan.

• 10Yet07-09-2020

fantastisch

Vakantie zoals het bedoeld is. Wij hebben hier 3 weken met een tent gestaan. We waren hier met onze kinderen van 12 en 10. Al op de dag van aankomst riepen zij dat we komend jaar terug gaan komen. Onze jongste heeft maar 1 wens als we met vakantie gaan, en dat is een zwembad. Het riviertje met de waterval zo mooi dat het zwembad direct was vergeten. De rust, prachtige omgeving, het geluid van de dieren het heerlijke weer, maakt deze plek voor ons de ultieme vakantieplek. De camping is mooi onderhouden, sanitair is schoon. Ruime plekken. Ochtends haalde we een heerlijke cappucino aan de bar en als we geen zin hadden om zelf eten te koken, schreven we ons in voor de dagschotel bij de bar. In het dorpje (Wat via een prachtige wandeling) bereikbaar is kan je terecht voor alle dagelijkse boodschappen. De eigenaren Wendy en Roland begrijpen wat gastvrijheid is en maken samen met hun hond Duuk, La Chauderie tot een heerlijke plek.

• 8Kooiman12-08-2020

Heerlijk

Relaxte camping met gastvrije eigenaren in een prachtige omgeving met volop schitterende wandelingen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Knook09-08-2020

Mooie camping, weinig Corona maatregelen....

De ontvangst vonden wij wat afstandelijk. In het kleine sanitair gebouw geen licht boven de douches, natuurlijk kun je dan douchen in het hoofdgebouw maar waarom geen lichtje? In deze Corona periode hebben wij ons wel verwonderd over de minimale maatregelen die er zijn getroffen. (Slechts briefje en handwas instructie) In het kleine sanitair gebouw staan mensen op te kleine afstand van elkaar zich te wassen, tanden te poetsen etc.... ook bij de afwasplaats sta je “gewoon” naast elkaar zonder beschermende maatregelen. Nadat wij meldde dat wij op onze plaats erg veel last hadden van vliegen en een nare geur, is er verder geen reactie/ actie van de camping eigenaren geweest. Ook het vertrek was erg koel, geleende stekker teruggebracht, maar een “goede reis” en “tot ziens” hebben we gemist. Bestellen van brood prima, mooie omgeving, auto is wel noodzakelijk. Bevlogenheid en beleving hebben we gemist, jammer want het is hier prachtig!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jacobs02-08-2020

Droomplek

Een heel fijne camping! Wij hadden een tent gehuurd, deze was van alle gemakken voorzien op een erg ruime plek. De kinderen hebben zich enorm goed vermaakt met alle andere kinderen en natuurlijk de waterval, rivier en het voetbalveld! De eigenaren zijn erg gastvrij en zorgen voor het perfecte vakantiegevoel! Bedankt!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Leendert Simon25-01-2020

Mooie camping in verrassend mooie omgeving.

We hadden twee prachtige super grote plekken aan de rivier vlak naast de brug. Geen last van de auto’s gehad. Voldoende schaduw onder bomen aan de rivier, waar je heerlijk aan het stromende beekje kon zitten. De omgeving is ook verrassend mooi! Schitterende wandelingen en leuke stadjes, zoals het Middeleeuwse Besse. Broodjes op de camping te koop, maar ik ging elke morgen op de fiets naar het dorpje om naar de bakker te gaan. Even klimmen naar het dorp ( geen probleem met een elektrische fiets) en dan met brood in no time de berg af naar de camping. Fijne camping en fijne campingeigenaren die je verwelkomen met een heerlijk koud biertje.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9José11-09-2019

Fijne kleine camping in mooie omgeving

Fijne kleine Nederlandse camping met veel ruimte. Kinderen hebben zich hier aardig goed vermaakt. De omgeving is prachtig! We kwamen al 's ochtends op de camping aan na nachtelijke rit en konden meteen terecht op ons plekje. Het water in het riviertje is wel wat koud (te) om in te zwemmen, alhoewel de kinderen daar wat minder moeite mee hadden. Er is een speeltuin op de camping, maar die is behoorlijk klein. Onze jongste kon zich er niet lang vermaken.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Pieter en Evelien10-09-2019

Schitterende vakantie, ontzettend genoten

Wat een schitterende terrassencamping die met hart en ziel gerund worden door Ronald en Wendy, met ondersteuning van de ouders van Wendy. Onze plek was zeer groot met een fantastisch uitzicht op La Tour-d'Auvergne. Het sanitair werd iedere dag 2 keer schoongemaakt en tussendoor werd nog gecontroleerd en zo nodig het toiletpapier aangevuld, waar vind je dit nog. Het eten was ook goed verzorgd, de kaart was niet uitgebreid, maar wat er op staat was zeer de moeite waard, tegen een redelijke prijs, vooral de pizza's van Ronald zijn ontzettend lekker, ook het brood was goed, vooral de pain cereale. De omgeving is schitterend, je kunt hier geweldige wandeltochten maken, vooral de tip van Wendy betreffende de wandeling naar de Puy de Sancy is de moeite waard. Kortom wij hebben genoten, alles klopte. Wij zijn op de SVR beurs warm geworden voor deze camping door het geweldige enthousiasme van Rein, de vader van Wendy.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Christiaan van der Burg31-08-2019

Fantastische camping voor jong en oud!!

Een op en top kleine camping die gerund wordt door twee lieve mensen Ronald & Wendy. Alles is schoon, heet water onder de douche en bij de afwas. Toilet met bril en laat je wc papier maar thuis want die hangt er gewoon. De Douwe Egberts mag je ook thuis laten want de koffie van Barista Ronald is geweldig. De camping heeft een eigen riviertje met waterval en wildwaterbaan!! Veel toffer dan een zwembad dus die mis je ook niet. De omgeving is schitterend. Maar dan ook echt schitterend. Wat een fantastische tijd was het. Bedankt Ronald & Wendy. Jullie hebben een prachtige camping waar wij graag terugkomen. Dus mensen hou je van relaxen, lekker eten, heerlijke koffie en van een prachtige omgeving ga dan echt een keer naar camping La Chauderie.

Camping La Chauderie info

Camping-informatie