Camping La Chauderie

• 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

125 reviews over Camping La Chauderie

• 9Leendert Simon25-01-2020

Mooie camping in verrassend mooie omgeving.

We hadden twee prachtige super grote plekken aan de rivier vlak naast de brug. Geen last van de auto’s gehad. Voldoende schaduw onder bomen aan de rivier, waar je heerlijk aan het stromende beekje kon zitten. De omgeving is ook verrassend mooi! Schitterende wandelingen en leuke stadjes, zoals het Middeleeuwse Besse. Broodjes op de camping te koop, maar ik ging elke morgen op de fiets naar het dorpje om naar de bakker te gaan. Even klimmen naar het dorp ( geen probleem met een elektrische fiets) en dan met brood in no time de berg af naar de camping. Fijne camping en fijne campingeigenaren die je verwelkomen met een heerlijk koud biertje.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2019
    9José11-09-2019

Fijne kleine camping in mooie omgeving

Fijne kleine Nederlandse camping met veel ruimte. Kinderen hebben zich hier aardig goed vermaakt. De omgeving is prachtig! We kwamen al 's ochtends op de camping aan na nachtelijke rit en konden meteen terecht op ons plekje. Het water in het riviertje is wel wat koud (te) om in te zwemmen, alhoewel de kinderen daar wat minder moeite mee hadden. Er is een speeltuin op de camping, maar die is behoorlijk klein. Onze jongste kon zich er niet lang vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Familie Rijke19-08-2019

Heerlijke camping met gastvrije eigenaren

Heerlijke camping, persoonlijke ontvangst met een drankje, ruime plaatsen en veel groen. De kinderen vermaken zich prima in de beek en het kampvuur vonden ze ook erg leuk. 's Avonds heerlijk eten op het terras, bijv. tijdens de pizza- of sate-avond. De omgeving is prachtig. Je kunt er heerlijk wandelen en is er veel te doen met de kinderen!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jan en Roely06-08-2019

Wij hebben ontzettend genoten op deze camping. Mooie plaatsen, gezellige sfeer en alles goed verzorgd. De omgeving is fantastisch om te wandelen en er zijn leuke plaatsen in de buurt. ' s Avonds kun je gezellig wat eten op de camping. Ronald en Wendy hebben het goed voor elkaar op la Chauderie. Een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Frank en Angelo en de hond (Terror) Teddy.03-08-2019

Gewoon goede camping.

Mooie omgeving en zeker op wandelgebied kun je genieten van een prachtige natuur.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marieke en Marko30-07-2019

Heerlijk en gastvrij

We hebben heerlijke dagen doorgebracht op deze camping. Mooie ligging in de natuur, lekker schoon sanitair, de beek om lekker in af te koelen en bovenal de enorm gastvrije eigenaren. Wendy en Ronald staan bij iedere vraag meteen klaar met een oplossing, geven leuke tips en zorgen voor een heerlijke relaxte sfeer!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Fam Kuiper03-09-2018

Verrassend!

Wat een fantastische camping! We hebben heerlijk genoten van onze grote plek, waterval, met een zwemband je laten voortduwen over het stromende beekje, speeltuin en schitterende omgeving. Hierin is veel ruimte om te (race)fietsen, wandelen, klimmen en genieten van vergezichten. Op de camping zijn veel Nederlanders aanwezig, maar zodra je van de camping gaat kom je ze zelden tegen. Wij stonden nabij het tweede / extra sanitairgebouw, deze is aan de kleine kant. Echter vonden wij het niet erg om naar het andere gebouw te lopen voor een douchebeurt. Broodjesservice was fijn, geen diner genuttigd. Een mooie camping!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Sjaak en Evelyn19-08-2018

Gewelig

Wij hebben met veel plezier onze vakantie doorgebracht op deze camping.Ronald en Wendy zijn hardwerkende en gastvrije mensen die je altijd helpen met info en hulp indien nodig.Wij zelf hebben 6 meter van het kleine sanitair gebouw gestaan.Maar op nog geen 2 minuten lopen waren wij in het grote gebouw en konden altijd zonder te wachten konden wij een douche nemen.Men kiest er liever voor om te wachten dan even te lopen!!! Maar loop dan ook niet te klagen.Mensen met kleine kinderen zouden deze beter kunnen begeleiden naar de wc dan zou deze ook beter schoon blijven...De gebouwen werden regelmatig schoongemaakt maar tegen dit probleem is niet aan te werken.Het feit dat mensen regelmatige naar deze camping terugkomen zegt wel genoeg. Wij komen zeker nog eens terug naar deze gezellige camping in een hele mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Jasper16-08-2018

Mooie camping

Mooie camping. Rustige ligging, alle toppers van de Auvergne dichtbij, vriendelijke ontvangst en service.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Mevrouw Blom12-08-2018

Prima gezinscamping

Het is een leuke, gezellige, zeer kindvriendelijk e camping. Het riviertje is prachtig. Ook voor wat oudere kinderen. Enig minpunt is het sanitair. Er is echt onvoldoende capaciteit. Wij stonden bij het kleine gebouw en dat was altijd bezet, verouderd en daardoor ook nooit schoon. Het grote gebouw was beter, maar kon ook echt vies zijn. Wellicht omdat ouders kinderen alleen laten gaan. Het restaurant was prima en ookd e wandelingen die ze aanbieden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018