Bed and Breakfast La Fougeraie

Meer bedandbreakfast info

56 reviews over Bed and Breakfast La Fougeraie

• 10Randy26-07-2013

Gewoon geweldig

Het is hier gewoon geweldig. Het eten is super ,de kamers,de omgeving. Alles is goed. De eigenaren zijn heel leuk. Het is een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Henk van galen15-06-2013

Wij zijn pas terug van weekje genieten op deze plek . Een fijne accomodatie waar goed voor je word gezorgd.Goede adviezen mbt omgeving en bezienswaardigheden. Alles is tot in de puntjes verzorgd door een voortreffelijk duo ,Rob en Corine. We hebben fijne vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug naar deze streek prachtig om te wandelen en uit te rusten en te genieten van de natuur.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Masha van Meeteren12-05-2013

5 Heerlijke dagen!

5 Nachten verbleven op deze fantastische, authentieke locatie in een schitterende omgeving. Het maakt onderdeel uit van een landgoed met kasteeltje. De kamers zijn allen uniek (o.a. lavendel, groen, terra) en heel sfeervol ingericht. Het eet/zitgedeelte is prachtig ruim en erg gezellig. Ontzettend gastvrij echtpaar dat voor een heerlijk, uitgebreid ontbijt zorgde en ons elke avond weer een geweldig 3-gangendiner voorschotelde. Uitstapjes naar leuke stadjes in de omgeving zijn uitstekend af te wisselen met relaxen in de prachtige, ruime tuin van het complex. Kortom een echte aanrader voor zowel een meerdaagse vakantie als doorreis adres!!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 10Marcel Ligtvoet03-12-2012

Ge-wel-dig

Dit is een B&B zoals ze allemaal moeten zijn. Aan alles merk je dat hier met liefde wordt gewerkt. Je voelt je hier direct thuis. De kamers zijn uniek en hebben allemaal een eigen kleur en hun eigen sfeer. Twee keer hebben wij hier gegeten en wat hebben wij gesmuld! Van ongekend hoog niveau. In de buurt zijn leuke plaatsjes die de moeite waard zijn om te bezoeken. In de B&B zijn wandelroutes aanwezig die je langs bijzondere plekken leiden. En de eigenaren kennen de omgeving goed en hebben veel goede tips. Kortom: wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Ineke en Shanna14-10-2012

Een echte aanrader!

Al 2 keer hebben we La Fougeraie bezocht. Rob en Corine zijn erg gastvrij en zorgen dat je je er direct thuis voelt. Het ligt op een fantastische plek te midden van de bossen. Op nog geen vijf minuten afstand(met de auto) ligt een meer waar je zeker even langs moet gaan. In de omgeving zijn verschillende leuke dorpjes die ook een bezoekje waard zijn. Ook voor de hond was het een paradijs. Al met al een bestemming waar je zeker een paar kilometer voor om kunt rijden. We zullen zeker nog een keer teruggaan!

• 9Henriette Vooijs07-10-2012

Een 'fantastisch' vakantieadres

Al bij aankomst word je geraakt door de rust en de uitstraling van het pand met de prachtige tuin met uitzicht op de bosrand. Door de warme ontvangst voel je je direct welkom en thuis. De kamers zijn sober, maar knus ingericht en voorzien van heerlijke bedden met dekbedden erop. De gastheer is een fantastische kok en zijn vrouw een dito gastvrouw. Het is er schoon, erg netjes en toch huiselijk. Er is prima informatie over de omgeving aanwezig, je kunt hier prachtig wandelen en fietsen. Kortom, een geweldige plek om vakantie te vieren, ook met kinderen!

• 9Samantha22-08-2012

Bijzonder aangenaam!

Een fantastische afsluiting van onze vakantie, twee overnachtingen in deze zeer aangename chambre d'hotes - table d'hotes "La Fougeraie". Mooie kamers, een prachtige ruimte voor een ontbijt en diner en een grote tuin waar je kunt genieten van de rust en waar je in de avond de (vallende) sterren kunt bewonderen! We hebben genoten van ons verblijf, het eten en de mooie omgeving. Le Puy is een bezoek waard, zo ook de autorit ernaartoe, dankzij het mooie landschap met vergezichten. Corine en Rob zijn bijzonder gastvrij en heel fijn tafelgezelschap!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Dominic de Kerg14-08-2012

Goede sfeer en uitstekend eten!

Mijn zeven nachten in La Fougeraie waren erg aangenaam. De omgeving leent zich voor rust en wandelen, er zijn genoeg toeristische bezienswaardigheden in een straal van een uur maar het beste is dat je heel gemakkelijk contact maakt met je medebezoekers en dat is een groot goed als je altijd alleen reist. Het is een uitstekende plaats om even lekker te ontspannen van de dagelijkse sleur en ten zeerste aan te raden aan iedereen die wel een weekje zonder TV kan ;-)

Alleen gereisd in augustus 2012

• 10Alexandra Severijn13-08-2012

Geweldige gastvrijheid, een echte aanrader!!

Geweldig mooie locatie om te verblijven. Midden in de natuur worden niet alleen je ogen geprikkeld, maar Rob en Corine zorgen ook nog eens voor zalig eten en heerlijke wijntjes. Het is gastvrijheid ten top!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 10Tigchelhoff31-07-2012

Fantastische plek!

Wij verbleven twee nachten bij Rob en Corine. Ze bieden een rustige, gezellige plek die prachtig is ingericht. De kinderen en de hond vonden het er ook erg fijn. We komen zeker nog eens.

Bed and Breakfast La Fougeraie info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats

• BuitensportenHiken